關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2012年5月7日 星期一

專屬包包製作體驗@Sabrina Scala皮藝聚研坊

好多女仔都鍾意行街買衫,繼而就買返唔同嘅鞋/袋去配襯唔同嘅造型,手袋更係當中不可缺少嘅,因為永遠都有唔同嘅用品帶出街,一個耐用又得體嘅袋可以成位身份嘅象徵.有人會揀名牌,有人會揀實用.咁其實一個手袋係點整出嚟嘅呢?!

多得U Beauty,早前就有機會去到同Sabrina Scala合辦嘅皮藝聚研坊,一嘗親身製作皮具嘅過程同心思.

為左今次嘅活動,位於中環嘅Sabrina Scala仲專登將舖頭close左一個晏晝.入到去,枱面上一早已經準備好所需嘅皮革工具.

活動開始.三位設計師啦出場,分別係Arie,Alfred同Gigi.

Alfred先介紹一下Sabrina Scala,係以"樂.生活"哲學,同顧客一齊設計出獨一無二嘅專屬製成品.

佢仲即場展示左一袋三用嘅手袋, 外面係黑色,翻轉後就係養眼嘅灰綠編織圖案,所以兩面都用得.而入面嘅防水袋又可以單獨咁用.

之後我地就係預早準備嘅皮料當中自選出鍾意嘅材料,Sabrina Scala提供左不同顏色,質地同厚度嘅皮革配件,最後我揀左呢個配搭.

另外仲可以配唔同色嘅皮革線

由Gigi教我地點製作.揀好左配件,之後將皮革線嘅一端剪尖

擦上皮膠水,等皮革線硬身D, 方便穿過一早已打好一排孔嘅配件.


先將扣同袋嘅背面合體,用穿皮革線入去,

用皮膠水固定位置,再一上一落咁穿好

我地都邊學邊整

穿好左個背扣喇

跟住到將前後幅合併

繼續穿呀穿

係Gigi幫我埋尾打結,將多出嘅皮革線剪走

第一個完成!!

Tailor-made嘅袋仔,唔少得獨特嘅身份證明,就係名牌標籤,套入袋仔嘅背扣度

利用店內VIP房嘅雕刻機,可以係一分鐘內將自選嘅文字刻係牌上.

係等刻字嘅同時,我地仲可以享用Sabrina Scala為我地準備嘅精緻下午茶.

係VIP房內,貼有今年流行嘅手袋款式

仲有唔同嘅圖案皮料

亦有唔同嘅手袋扣

個牌終於刻好名喇

仲幫我地用布袋入好

有份出席嘅SIS嘅作品, 10 個之中無一個相同架,每個都有自己嘅獨特風格.

一個愉快嘅下午好快就過左,真係好開心可以自己親手製作出一個獨一無二嘅袋.Sabrina Scala嘅IDEA真係好好呀.

有興趣可以去了解多D,依家仲有母親節PROMORATION,可以買個靚袋俾媽媽.

Sabrina Scala
地址:香港中環威靈頓街 43-49 號
電話:2518 4188
http://www.sabrinascala.com/index.php

沒有留言:

張貼留言