關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2009年12月20日 星期日

Gosh單色眼影入手

近日四出搜羅黃色眼影,但基於我係內雙眼皮+長期眼腫嘅關係,黃色實在係一個幾難handle嘅顏色,未必成日用得著,目標係$100以下嘅價位, 所以開架品牌係我嘅首選..
走訪了數個店舖及counter,試用過以下幾個品牌:
Gosh:顯色度不俗,有閃粉 (二選一)
Ettusais : 顯色度一般, 有閃粉, 要用埋同牌子BASE可以令顏色更出
Majolica Majorca: 顯色度不俗,有閃粉 (二選一)
Giffarine: 顯色度一般, 無閃粉
Cyber Colour: 顯色度一般, 無閃粉
Pupa:顯色度不俗,有閃粉
SaSa: 顯色度不俗, 帶大量閃粉
最後揀左顯色度較高嘅 Gosh, 價錢相當合理, HK$68
去圖睇下:

近鏡: (睇到有少少閃粉)

打開: (點解有一點點嘅粉係外圍度嘅...??!!)

試色:

戶外:

室內光線充足下:
室內較暗情況:

用嘅係上面手指的份量, 顏色都幾出, 而且只係帶有微量閃粉, 唔會令眼皮好"泡"
不過....上面"點解有一點點嘅粉係外圍度嘅...??!!"嘅疑問. 之後得以解開(眼妝照待補, 之後會出文), 就係....飛粉情況嚴重 !!! (我已經用BASE打左底 =.=)
實在有D失望呵...

沒有留言:

張貼留言