關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2015年2月16日 星期一

煲劇熱,美妝潮@【海德哲基爾與我】Hyde, Jekyll, and I 하이드 지킬, 나

踏入2015年, 韓劇風潮停不了, 特別係又有新穎題材出演. 近日就死守SBS熱播, 由李忠昊作家同名網路漫畫改編,講述擁有兩種完全相反人格嘅男人與一個女人嘅奇異三角戀- 【海德哲基爾與我】 Hyde, Jekyll, and I 하이드 지킬, 나. 唔單止男主角 - 玄彬好戲及外型吸引外, 女主角韓智敏嘅魅力亦不容忽視, 顏值爆表 .

剛播出不久嘅第五集, 眼尖嘅劇迷不難發現張荷娜(韓智敏)趕住同 羅賓(第二種人格)(玄彬)見面, 就拿拿聲化返個靚妝, 只係2件產品,幾下手勢就可以自然又靚靚咁出門, 用緊嘅係Lancôme Grandiôse Smudgeproof展扇濃黑睫毛膏


同埋Lancôme Lip lover愛戀色澤唇蜜 #320


2月有情人節又過年, 梗係要化好個妝精精神神咁去見人啦, 等我都用呢兩件產品化個精神妝先~


先搽Lancôme Grandiôse Smudgeproof展扇濃黑睫毛膏, 超美嘅包裝



頂端嘅內置黑色玫瑰花, 型到不行 (我認我係玫瑰控)


獨有Swan-Neck鵝頸形曲柄睫毛刷,短小而扭曲嘅造型可輕易配合任何眼眶曲線,曲柄同時適應面部輪廓,唔會掂到顴骨、鼻樑及眉骨,毋須大幅度扭動手腕,都可以塑造對稱妝效


短小嘅彈性睫毛刷,配合三種透明聚合物 (包括乳膠聚合物),形成隱形豐潤保護膜,使妝效持久,唔會令睫毛硬化,保持廣角羽扇效果睫毛。



利用3-Twist 「羽扇3轉」秘技,將刷頭置於睫毛根部。先從外眼角開始,扭動手腕,以「Z」字形手法逐步往內移,均勻擦遍每一根睫毛。


塗之前完全無夾過睫毛, 搽完Grandiôse Smudgeproof展扇濃黑睫毛膏後睫毛變得濃密, 自然捲曲, 雙眼睇落大左有神左(有圖有真相)


而且遇到(眼瞓嘅)淚水都唔會甩, 勁~

要睇落健康精神, 唇色絕對有著畫龍點睛之效, 用上劇中張荷娜(韓智敏)一樣嘅Lancôme Lip lover愛戀色澤唇蜜 #320 (共有18色喲)


按一下按鈕就開到, 好方便


柔軟嘅塗抹棒


顯色度相當高


含有嘅滋潤保濕因子佔配方三分一, 配方極致輕柔無負擔,卻蘊含豐富養分,塗抹後保濕滋潤, 舒緩雙唇.


明顯地雙唇由乾燥無血色, 變成柔潤好氣息  


 



Lip lover愛戀色澤唇蜜既有護唇嘅滋潤,又有唇膏嘅色彩,兼備唇彩嘅光澤, 簡直係滿足3個願望.




單靠Lancôme Grandiôse Smudgeproof展扇濃黑睫毛膏同Lip lover愛戀色澤唇蜜就可以令個樣SHAPR左又自然, 快速完成, 約會/返工都有好合適,
出門都快D呀~

##以上純屬個人意見&分享。

沒有留言:

張貼留言