關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2012年4月22日 星期日

MJ魔法學院神秘誕生-美麗傳道大使の委任

好多女仔細個嘅時候都會愛睇童話故事,除左想成為公主,同樣想擁有故事入面嘅魔法.到大個左,知道魔法並不存在,但就迷上魔幻彩粧-MAJOLICA MAJORCA!發音仿似魔幻咒語,讓所有女孩子都變得美麗!!

早期香港買唔到,去台灣/日本 or朋友去,都必定會入貨,直到幾年前MJ登錄香港,終於唔使四圍撲.MAJOLICA MAJORCA為左貫徹品牌理念,係今年嘅2月份宣佈嚟緊將會成立魔法傳導學院,仲會係亞洲各地招收見習傳導師,有機會去到MJ係日本嘅魔法傳導學院接受院長百合佐和子
(Sawako Yuri)傳授美之魔法~


好開心係接近100位有志成為美麗傳道大使嘅博客中得到邀請,獲選成為8位大使嘅其中一員,真係好榮幸.因為我地都係熱愛MAJOLICA MAJORCA,一樣有追尋美麗嘅夢想同決心(事實唔怕認: 我真係好貪靚架~~).

係受委任嘅一刻起,就肩負住美麗傳道大使嘅使命,依家正式宣佈MJ魔法
學院已經神秘誕生,旨在讓人人可以發放愛與美的魔法力量,平凡如你我都可以變得魅惑動人.

早前MJ魔法學院已暗中召集了數以百計嘅追隨者,經過多項挑戰後, 最終選拔出一位代表香港成為美麗傳道師-男武士Kitson

佢擁有同MJ一齊追尋愛與美嘅毅力+決心,仲係星級化粧師Gary Chung嘅門生嚟,具有相當唔錯嘅化粧技藝同潛質.

依家Kitson已經坐上神秘嘅客機,飛左過去日本嘅MJ魔法學院神秘總部

仲會聯同其他5位來自馬來西亞、星加坡、菲律賓、台灣及泰國嘅美麗傳道大使,擰起課本接受3日密集式特訓.

接住落嚟嘅幾天,我會肩負著MJ美麗傳道大使嘅任務,同大家逐一貼身披露整個秘密特訓嘅過程,探索MJ美麗魔法力量嘅神秘由來,大家拭目以待呵~

(TO BE CONTINUE.....)

沒有留言:

張貼留言