關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年4月15日 星期五

發光の肌膚體驗

發光二極體 Light-Emitting Diode,簡稱LED,本身係一種半導體元件.

LED由照明嘅工具,到電視機,估唔到依家連美容產品都應用到LED,科技嘅發展真係一日千理.

今次就有幸抽中,可以體驗Mega LED 光療活化再生肌膚療程,究竟呢D半導體元件點令到皮膚更加靚呢?

是日嚟到位於銅鑼灣羅素街2-4號2000廣場9樓嘅VEGAS Beautylaboratory,一出電梯,黑底金字嘅店名相當耀目.

去到接待處登記,格調依然一致(都幾GRAND喎)

職員帶我去到休息間先補充返個人資料,仲送上花茶.

四周都有代言人同各明星嘅照片

跟住嚟到更衣室,裝修幾有格調喎,有埋洗手盤,唔一定要去另一邊嘅洗手間,方便好多

仲準備左好多美髮用品,做完Treatment都可以整理好先走

更衣室嘅另一邊..洗頭設施都有埋?!

都係快d換衫先

去到Treatment Room

要用嘅產品/工具一早準備好

未 開始美容師就同我講解今次做Treatment,係用Mega Beauty LED配備兩種LED光療,包括紅外線及橙色波;前者能照射至皮膚最底層,配合美容成分,活化細胞;後者則在淺皮層發揮效用,促進新陳代謝,有效地將暗瘡 印淡化。能夠幫助美麗肌膚自我更新,改善各種皮膚問題。

適用:疲倦暗啞、缺乏彈性、浮腫及有皺紋肌膚。

開始喇, 先以卸妝水抺走防曬同底妝, 再用洗面奶潔面

然後用其中一款叫Majesta Moist Double Cleansing幫我做PEELING,好溫和,唔似一般嘅磨沙

之後以Mega Beauty LED配以Balancing Lotion做導出(Mega Beauty LED 嘅 1C )

跟住就幫我做steam, 仲好細心咁先搽潤唇gel同遮眼.係seam緊嘅同時, 以按摩油幫我按摩肩頸部位,巧思服呵...

大約10分鐘後steam完成, 就到針清嘞..黑頭重災區-鼻位...平時我好怕針清,因為之前試過勁痛, 不過今次嘅美容師手藝不錯, 唔多痛啫.

針清過後, 美容師就同我係鼻度敷返消炎去紅嘅化妝水

同一時間就幫我修眉, 因為我本身好注重呢part, 平時自己都修得幾密下, 但有時顧得清理d雜毛, 就忽略左整體嘅眉型, 美容師就剪走向下dup嘅部分,令眉型更加整齊.

修完眉就到按面, 用嘅係Majesta Excellent Cream, 入面含各種精華, 透過按摩15分鐘, 令養份滲透落皮膚.

按摩完就係倒模時間, 連嘴都用潤唇gel敷埋架. MASK 有降紅,保濕舒緩嘅功效

起模後先用Majesta Essence Cream Lotion做保濕導入(Mega Beauty LED 嘅 2C ), 再用精華做美白導入(Mega Beauty LED嘅3C)

最後搽返眼霜/面霜就完成晒.

白左,毛孔又細左

換完衫後, 坐低俾返意見之餘, 仲介紹返Mega Beauty LED 同頭先做FACIAL嘅全套真身,原來全部都係日本第四大化妝品牌Naris Cosmetics嚟呀

靠嘅係LED加呢2個碌碌



有興趣可以打去了解:

VEGAS Beautylaboratory

香港銅鑼灣羅素街2-4號2000廣場9樓全層

電話:25643689

沒有留言:

張貼留言