關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年5月5日 星期四

真金白銀買埋COURSE,點知...(真係不吐不快)

呢篇文本來唔會出現嘅, 只係見到有幾位SIS出左相關文章. 越睇越覺得受到不公平對待,真係忍唔住要寫出嚟..

事源係4月尾係FACE BOOK收到Dr.Place Beauty 新店GRAND OPENING活動邀請,參加後收到回覆:

多謝閣下支持及「Attend / 參與」Grand Opening of Dr. Beauty Palace,請登記聯絡資料以便預約享用純氧Facial日期、
時間及領取以下禮遇:

a)全新肌膚體驗---- 免費膚質評估, 及純氧FACIAL一次
b)根據膚質評估結果---- 送你所需之Doctor collection plus護膚禮品
c)Rx beauty & medical group----$200現金劵

留左資料後Dr.Place Beauty有STAFF聯絡,就約左5月1日上去試做注養療程.

上到去,地方裝修得都幾靚嘅,傾左一排,填晒資料.我就問個staff可唔可以影相,佢話唔得(我無講話會要嚟寫blog,既然佢話唔得,咁我費事再多講,無影啦)

之後佢話叫我等陣,要安排下先可以做treatment

結果一等就等左成15分鐘(我係約左2pm嘅, 結果成 2:45pm先入去facial room, 乜唔係應該一早預備好嘅咩?!)

咁都算嘞,點知入到去,打左個突,間房原來係twin room嚟,另外有個客係度做緊facial,2張床中間仲要無任何遮掩(但入去之前完全無提過,亦無問下我mind唔mind囉)

做facial其間,個美容師完全準備不足,幾次行左出去隔離房攞所需產品(連peeling都無準備到),行出去又無講一聲,出左去就算

做完facial(無包針清,修眉,按肩頸), 係明顯見到塊面亮白有光澤左.

跟住當然少不免sell下啦, 其實佢唔算hard sell, 同埋有講返如果join course, facial就會係full set,有返針清,修眉,按肩頸.

的確個facial係幾見效,加上價錢可以接受,又唔會迫你買20, 30次咁多,所以我就真金白銀買左COURSE

問返個staff, 係咪會有護膚禮品&$200現金劵, 可唔可以係個course度扣,點知佢話唔知, 要問返admin, 同埋嗰$200應該無得扣

咁好啦, 唯有等下睇下佢點覆啦(因為我會上去做facial架嘛).最後只攞左d產品單張返去

點知呢幾日見有sis都去左,有禮品之餘,仲可以影相 (我唔知佢地有無講明會寫文),咁即係表明blogger or 會寫文就影可以影相,
普遍客就唔影得?! 個人感覺佢地行政上有所混亂...好唔清析.

最後忍唔住係face book post左我嘅個人意見,但佢嘅fan page同活動個wall有唔同回應

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
copy from Dr. Beauty Palace Group fan page wall:

多謝妳的意見!本公司謹此對閣下致歉,並以四倍價值回贈閣下,閣下可有$800面值免費選擇本公司任何產品作為補償!
希望閣下能開心使用。6/5/2011後可到本店提取。謝謝!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
copy from Grand Openning of Dr. Beauty Palace 隆重開幕---------全新肌膚體驗&禮品free放送 活動wall:

多謝關小姐的意見及惠顧. 新張的頭一天開放日令妳感到的混亂, 本公司向妳致萬分歉意, 特送上Doctor collection plus多款面霜
(價值$680-$880)供選擇, 希望能表本公司之歉意, 今天會有同事致電跟進, 謝謝.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

但直到呢篇文post嘅呢一刻都 無 收過任何電話囉..我無話可說..

沒有留言:

張貼留言