關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2012年11月5日 星期一

指甲大變身-Halloween soak off gel

剛過嘅10月尾Halloween, 雖然係WEEKDAY, 但依然有好多人上街慶祝, 熱鬧一番. 可惜第二日一早要返工嘅我, 就無動力去狂歡, 不過都有應下節架,就係幫10隻指甲扮靚搞鬼, 之前有幸參加左U Beauty X NSI 教您製作哈佬喂特色soak off gel活動, 將指甲嚟個大變身

嚟到How's Concept Institute of Nail & Eyelash 學院上堂喇

放滿左各式各樣嘅美甲用品

soak off gel嘅樣板同所用嘅甲油

老師出場

仲邀得SKY做MODEL

先用指甲挫磨滑甲面

塗上BASE再照UV燈

我揀左深紫色嘅甲油, 搽完都係照UV燈

畫花太難, 我揀左貼紙

玫瑰控又嚟啦

玩得好開心, 仲有禮物呢~

沒有留言:

張貼留言