關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2013年3月17日 星期日

輕髮革命, 持久飄香-MA CHÉRIE登埸

香港嘅天氣係全年入面有大部分嘅日子都係濕度偏高, 唔單止影響皮膚狀態, 亦令頭髮容易黏立, 加上重量, 好易變得扁塌. 加上香港女生鍾意變髮, .電燙染色, 髮絲受損易脆弱. 要解決呢D問題, 都真係唔容易.

日本髮粧品牌MA CHÉRIE終於登錄香港, 為以上嘅護髮帶嚟難題帶嚟佳音. 是日仲有幸出席其發佈會


上到去, 一出LIFT口, 佈置好繽紛呀~

會場內有產品嘅DISPLAY同日本人氣名模代言人, 包裝超精緻呀,好似香水咁

一邊係可愛嘅影相CONER

仲有遊戲玩呵, 工作人員細心咁介紹

BACK JOB 都係同產品一樣嘅色調

MC 董敏莉出場, 為我地介紹

原來MA CHÉRIE係法文嚟, 意思係「我最重要的人」. 鍾意MA CHÉRIE嘅女仔, 都會係視自已為「最重要的」女生.

特別研創香檳蜂蜜精華, 豐潤奢華成分, 深入受損髮芯、浸潤髮絲, 含豐富嘅花果香氣, 仿如香水一樣有唔同層次, 前●中●後調, 可以LAST一日, 隔絕惱人氣味,持久散發清甜動人浪漫香氣。

另外有AIR FEEL飄盈香檳系列, 空氣感輕盈配方, 令髮量蓬鬆, 頭髮唔再扁塌

大會邀請左2位用家即場分享感受

之後邀得髮型師分享今年嘅潮流

MONEY仲親自示範短髮造型點樣增加輕盈感 

亦有MODEL示範長髮飄逸造型

最後大會仲根據我地嘅髮質送上產品, 超鍾意嗰束花~

乾旱髮質嘅我自然配上MOISTURE絲滑香檳系列(滋潤型), 之後再分享嘍

3月22日係萬寧可以買到啦~

沒有留言:

張貼留言