關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2013年12月14日 星期六

FIT係要KEEP系列 - 体の極緻茶

一到冬天, 大概係要令身體有足夠嘅脂肪去保暖, 就會不知不覺食多左嘢, 加上節日同朋友家人打邊爐/BBQ/自助餐/放題, 肥肉脂肪就咁就出現左都唔察覺,到夏天先嚟減磅絕對會苦不堪言,所以絕不能鬆懈!為配合身體嘅自然需求, 所以KEEP FIT方法不可以激烈, 飲茶就會係一個唔錯嘅選擇.

嚟自日本嘅SVELTY 燒倍纖, 法文係苗條,纖瘦, 漂亮咁解。SVELTY燒倍纖致力為注重健康體態,追求寫意生活人士不斷研發專業有效嘅纖體產品,以迎合現今之纖體需要。 自2009年成立,SVELTY燒倍纖已幫助多達4,000,000減重人士成功減重,更加風靡日本藝能界,可以話係家傳戶曉.當中嘅体の極緻茶, 就輕鬆防止體重增加, 仲可以美肌.

一盒有6小包, 每小包有5個茶包, 一共30包

成份包括:

翼軸決明 : 增強腸胃消化及臟腑功能,天然嘅通便及排毒成分。
活性乳酸菌EC12 : 每克含3兆個乳酸菌, 有效清除體內毒素,快速達到纖體效果。
Pro-fiber : 從天然酒粕中提煉的蛋白質。強化消化系統,有效阻隔吸收油份,時刻保持玲瓏曲線.
玫瑰果 : 超級食物之一,不僅防止體重增加,於減重同時為身體補充維他命A、C、D 、E、鐵質以及其他抗氧化物。

每次一包加500毫升熱水沖飲,等5分鐘就可飲用

另外亦可存放於雪櫃作冷飲

食完飯飲返杯熱嘅SVELTY 燒倍纖体の極緻茶, 非常舒服, 飲落仲有淡淡嘅藍莓味, 好特別~

飲左一星期, 磅數雖然無大變化, 但就明顯見到腸道健康左, 因為由一向一日一次嘅排毒, 變成一日兩次呵~


**Welcome to contact : summerpigpigworld@gmail.com

沒有留言:

張貼留言