關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2014年4月24日 星期四

Henna Tattoo ~ 紋身話轉就轉 !

指甲花Henna 又名散沫花/鳯仙花,係生長於印度、澳洲、亞洲南部、中東和北非一帶熱帶森木林裡嘅天然植物。將佢嘅葉曬乾後磨成粉末, 再經數次過篩就成為「指甲花粉」, 指甲花含有一種紅橙色嘅染料分子, 稱為指甲花随(lawsone), 可作染髮之用, 對佢嘅認識係嚟自舊公司同事. 除此之外Henna仲可以用於紋身、彩繪, 以肌膚當成畫布在手與腳畫畫,係象徵好運嘅印度傳統裝飾藝術.

同傳統針刺嘅永久性紋身唔同, , Henna紋身/彩繪成份天然安全, 唔會傷皮膚, 一般大約維持二至四個星期左右, 可以經常轉換唔同圖案, 絕對係既特別又富個人風格嘅藝術玩意. 怕痛嘅我, 真紋身就唔敢試, 但對Henna Tattoo彩繪就非常有興趣. 早前 U Beuaty 就同LADYHEL 聯合舉辦左U Beauty X LADYHEL Henna Tattoo 彩繪工作坊, 有幸一試Henna Tattoo.

導師HELEN帶左好多自己設計繪畫嘅Tattoo圖案介紹俾我地

亦準備左所需用具 - Henna Cone1支 及 圖冊

導師HELEN先示範點畫出彩繪

幾下手勢就完成!

我地新手都係按圖冊畫下先啦

之後導師HELEN再幫我地逐個逐個畫上Henna紋身/彩繪

可以畫係脚

背部一樣得

比較多人選擇畫係手, 我指定嘅玫瑰花圖案

HELEN畫得好有心機, 每人嘅Henna紋身/彩繪都係獨一無二嘅

深褐色嘅Henna乾左之後, 就會脫落成淡淡嘅棕紅/黃色

非常喜歡呢朵玫瑰花, 好感謝U Beauty 呢類別開生面嘅工作坊, KEEP IT UP~~~

想知多D LADYHEL嘅嘢, 可以去佢FACE BOOK 睇下喔

沒有留言:

張貼留言