關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2014年8月10日 星期日

一物多用好幫手 - 娥羅納英H軟膏

冬天嘅乾燥, 好易令皮膚發紅乾裂, 細細個媽媽就會幫我搽上有多年歷史嘅娥羅納英H軟膏 (當時叫佢做雪花膏架). 娥羅納英H軟膏由日本著名企業大塚製藥生產. 大個左之後, 先知道除左爆拆外, 娥羅納英H軟膏仲有好多唔同嘅用途, 依家就嚟分享下.

備有10克筒裝 / 30克瓶裝 / 100克瓶裝(屋企用緊)

包裝多年不變, 加左防偽標籤, 內附說明書

擰開仲有膠膜隔住

娥羅納英H軟膏是一種含洗必泰葡萄糖酸脂親水性軟膏。每克娥羅納英H軟膏含有:

活性成份:20%洗必泰葡萄糖酸脂溶液,10毫克
非活性成份:月桂醇,聚山梨酸酯80,硫酸鋁鉀,聚乙二醇,甘油,橄欖油,硬脂醇,白蜜臘,礦油,硬油酸甘油(自我乳化種類),香料,淨化水. 不含類固醇成份

可以對付 -  粉刺 / 疹子 / 輕度火傷/ 皮膚破裂(爆拆) / 凍瘡 / 輕度刀傷/ 乾性香港腳 / 癬

傑身嘅膏狀

要更吸收, 可以加開水至Cream狀, 我就會加無添加嘅化妝水/爽膚水

當保濕面膜用:  將開稀成為CREAM狀嘅娥羅納英H軟膏敷10至15分鐘後 (嘴唇亦可敷上)

用清水洗去,或用爽膚水抹去多餘軟膏,保濕效果相當唔錯,皮膚明顯變得有光澤左

對付痘痘 : 薄薄塗上一層CREAM 狀軟膏, 將多餘嘅用紙巾抺走. 暗瘡得到舒緩

對付皮膚乾性: 於手肘或腳跟等粗糙、乾燥位置塗上軟膏厚敷,補充皮膚水分,幫助改善皮膚質素。成日出海而忽略左腳面嘅防曬護理, 就用佢嚟保養!

連OFFICE嘅PAPER CUT都啱用, 10gm裝放手袋啱哂~

##產品及有關資料由該品牌提供

**Welcome to contact : summerpigpigworld@gmail.com

沒有留言:

張貼留言