關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2014年11月23日 星期日

眉色完美 @ BABY UNIT

近年韓妝大熱, 自然嘅眉型係其中一環重要嘅元素. 本身嘅眉型還可以, 不過色澤偏深, 感覺較硬朗, 要打造柔和嘅FEEL, 修飾眉色就變成指定動作.

嚟自台灣嘅平價彩妝保養品牌BABY UNIT, 於各大藥妝通路販售, 每件產品均經過層層嚴格把關及測試,消費者就能用到品質最好, 價格最實在嘅產品。多得My Princess Cosmetic Co. LTD 我的公主 嘅引入, 係香港都可以買到, 最近就用上完美絕色自動眉筆, 塑造柔和眉妝.

一共有3色, 到手嘅係02棕色

完美絕色自動眉筆有兩端, 一端係專業眉刷

另外一端就係特殊三角形筆芯, 輕易扭出, 粗眉頭&細眉尾皆可輕鬆描繪,適合各種眉型

筆芯軟硬適中, 都算易上色, 而且防水防油不暈染

全程台灣生產製造, 用得安心

完全未作修飾嘅雙眉

根據使用方法去畫

用完美絕色自動眉筆芯尖端勾勒出眉形, 之後再用筆芯側邊依序填滿

最後用專業眉刷刷鬆, 令顏色同眉毛色自然融合

畫左一邊嘅眉毛, 即刻唔同哂

畫埋另外一邊, 睇落SOFT左好多~


完美絕色自動眉筆可以係My Princess Cosmetic Co. LTD 我的公主買到喲
http://www.myprincessyoyo.com
旺角,銅鑼灣,荃灣,元朗均有分店

##以上純屬個人意見&分享。產品由My Princess HK 我的公主提供

沒有留言:

張貼留言