關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2015年12月27日 星期日

N.A.F眼妝防護罩

鍾意淡妝嘅我平時多數都係用大地色係嘅眼影,可以係視覺上減輕雙眼浮腫.一向都無用開EYESHADOW BASE,但睇過唔少嘅化妝BLOG, 都有提到如果先以EYESHADOW BASE打底,再上眼影,就算係平價嘅眼影,都可以發揮得更好,更出色,更LONG LAST.

嚟自台灣嘅N.A.F 以日系風格呈現多樣彩妝, 眼妝/美妝小物/流行商品為主軸.因為MYPRINCESS嘅引入就嚟到香港,最近就有機會試左N.A.F 眼部防暈打底膏.



特別設計俾眼部專用嘅打底膏,使眼影有提亮效果,眼線減緩暈染,眼妝長時間不脫妝,被譽為眼妝防護罩.



個包裝幾靚喎, 個頂好閃.



棒狀設計.



質地清爽,滑順好推, 加入左無感清透亮澤粉體.



輕易就融合於肌膚紋理中



好似唔見左咁.






更含有為脆弱眼部肌膚提供長效鎖水、保濕效果嘅「玻尿酸」(即透明質酸),以及抗氧化增加肌膚抵抗力嘅「維他命C&E」.

睇下眼影有用BASE同無用BASE嘅分別.



明顯搽左BASE後再上嘅眼影,顯色度高左.



先係眼皮塗上N.A.F 眼部防暈打底膏.



之後再上眼影同眼線.



低調日妝完成.



過左成日(OVER 8 個鐘), 對於油眼嘅我嚟講眼影眼線無乜甩過,都仲keep得幾好.

聖誕節嘅PARTY眼妝就靠哂N.A.F 眼部防暈打底膏啦.

@ 我的公主 My Princess 獨賣.

##以上純屬個人意見&分享。產品及資料由品牌提供 。

沒有留言:

張貼留言