關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2017年2月19日 星期日

度身訂造肌膚療程 - MIX & MATCH @ Face College

對於愛美一族嚟講,定期去美容院係指定嘅動作,一般傳統美容院嘅療程功效都比較單一,未必滿足到大眾嘅唔同需要,想要一個療程有多種效能,仲可以100%合適自己當下嘅皮膚狀態,就只有醫學美容/護膚中心先可以做得到.

市面上有唔少嘅醫學美容/護膚中心, 但良莠不齊總會存在,所以必須要小心選擇,有專業醫生駐場嘅絕對係首選. 深信醫療科技成就完美亮肌嘅Face College,為行內個人化醫學護膚專家,唔單止有專業醫生係進行療程前作皮膚分析及評估,仲推出一套全個人化嘅皮膚改善療程-MIX & MATCH療程,為不同種類/階段嘅肌膚度身訂造,全方位照顧所有需要,解決問題. 是日就去到Face College嘅尖沙咀分店, 體驗個人化嘅皮膚改善療程.


店內放滿嘅都係SkinCeuticals嘅產品.


另外有清楚標示由邊幾位醫生駐場.


登記後填過自我評估皮膚狀況嘅問卷,就接見
註冊專業醫生,因應我嘅皮膚狀況配搭出最有效嘅療程方案. 其間醫生仲解答左我嘅好幾個護膚疑問,模型都出埋.

皮膚問題成因各異,唔能夠依賴單一醫學儀器解決,Mix & Match療程涵蓋多達十種醫學儀器及技術供選擇,包括彩光、非磨損型激光、磨損型激光、射頻、高效導入、化學煥膚等,彈性配搭能有效針對色斑、黑頭粉刺、膚色不均、暗瘡、毛孔粗大、泛紅、皮膚粗糙、細紋、暗瘡印、凹凸洞十大肌膚問題。最後確定今次會做嘅係皇牌療程「Mix & Match」中嘅「Determination」療程.針對治理中層皮膚問題,重點打散色素,改善暗瘡後紅印/初成的暗瘡印.


 

睇下我嘅皮膚就知道點解要做「Determination」療程, 因為真係好多印,而且膚色明顯暗啞.


 

嚟到治療室,整潔而專業感滿滿.



治療師先戴上手套 (真正嘅專業診所做法), 再幫我清潔面部.


之後以膠布貼於眼上.



戴埋眼罩,確保安全.

「Mix & Match」中嘅「Determination」療程每次選用Microdermabrasion碳化鎢磨皮配以兩款激光波長Q-Switched1064 激光 /Short Pulsed1064 激光 及 Long Pulsed755 / LongPulsed1064進行,先用較短波長嘅激光打走表面瑕疵, 再以較長波長嘅激光喚醒真皮層纖維母細胞,促進膠原蛋白合成,提升肌膚細緻度,收細毛孔,撫平細紋。

療程正式開始前, 治療師先係我面頰下方試打, 等我FEEL下個感覺.之後就由下巴開始, 全面打左2個ROUND, 第一個ROUND期間只係有D"拮拮"地咁, 同聞到毛髮燒燶嘅味, 唔會覺得痛,第二個ROUND就FEEL到暖暖地咁.


雖然只係做左一次,已經明顯見到亮白有光澤, 膚色均勻左, 毛孔都細左.


FACE COLLEGE 特別配合皇牌療程「Mix & Match」設計左3款香水.


更以3款療程名稱「Passion」、「Determination」及「Courageous」命名,完成療程後,可免費獲贈乙支架.

想知多D? 可以去Face College官方網站: http://www.face-college.com/tc/index.php, 依家仲有體驗優惠.

##以上純屬個人意見&分享。產品及資料由品牌提供

**Welcome to contact : summerpigpigworld@gmail.com

沒有留言:

張貼留言