關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2018年8月27日 星期一

雙C亮肌暖暖地

好多人都知道維他命C對身體健康起左重要作用,預防感冒 抵抗細菌和病毒、增強免疫力等等都廣為人知,係護膚方面,最多人知嘅功效非美白莫屬.除左美白之外,實際上維他命C亦係強力抗氧化劑,可以延緩肌膚老化,有助於膠原蛋白的形成,讓皮膚緊實有彈性、並促進傷口的癒合。 擁有豐富製藥心得及超過160年醫學經驗嘅Kiehl's秉承不斷創新嘅宗旨,係2005年就推出左醫學強效維他命C抗衰老精華,為世界各地愛美嘅人士提供左有效嘅家用抗氧化產品.



但係Kiehl's時刻警覺, 科研腳步一直前進,,務必要為顧客研發更高效嘅產品,推出革新配方.經過超過10個月同接近成百次嘅配方測試,全新升級版醫學雙維他命C抗氧亮活精華(Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate)終於面世.


升級版仍然沿用啡色嘅瓶子,可以減低陽光及外來光線影響到維他命C,避免氧化.


輕盈嘅乳液質地,散發淡淡嘅柑橘味,清新怡人.

好滑易推開之餘, 仲感覺到微暖,代表肌膚正係度吸收滿滿營養.


抺幾下就吸收左,皮膚感覺細緻而絲滑,絕無任何油膩感.

升級版醫學雙維他命C抗氧亮活精華利用豐富嘅維他命C,將濃度提高到12.5%,當中可以分為:

●10.5% 純正維他命C (L-抗壞血酸L-Ascorbic Acid) - 可幫助減退細紋及皺紋,顯著改善肌膚亮澤度及質感。

●2% 維他命Cg (抗壞血酸葡萄糖苷Ascorbyl Glucoside) - 被肌膚表面最上層吸收時,會被激活。可針對性擊退皺紋,長時間使用更能明顯減少臉部皺紋。

同時增添具保濕功效嘅微細透明質酸(Fragmented Hyaluronic Acid),深層保濕, 即時填補細紋,提升肌膚鎖水力.

每天早晚取兩至三泵份量於手心勻開,點於面頰、前額及下巴的位置。

由內至外打圈按摩至完全吸收,可再取適量精華於重點位置重覆按摩,增強產品效果。

皮膚即時明亮左D,重點係鼻翼旁邊粗大嘅毛孔都細緻左,肌膚質感平滑左.

臨床測試結果仲證實長期使用更可撫平深刻皺紋,絕對係抗老化嘅佳音.

想知多D ?! 可以去:

Website: http://www.kiehls.com.hk

Facebook: http://www.facebook.com/kiehlshongkong

Instagram: http://www.instagram.com/KiehlsHK

Weibo: http://www.weibo.com/KiehlsHK

##以上純屬個人意見&分享。產品及資料由品牌提供

沒有留言:

張貼留言