關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年12月29日 星期三

往面上貼金,仲要係鉑金-面膜篇

除左前一篇嘅幾款日常護膚用品外,仲有唔少得嘅就係成日都會敷嘅paper mask-納米鉑金緊緻頸面膜


官方資料:本產品專為修護細胞而設計的2合1頸面膜;含高效的鉑金和植物性膠質成份,有效改善肌膚細胞水份、細胞膜柔軟度、滋潤度和修補明顯受損的皮膚組織。
激活天然骨膠原再生,改善皺紋、表情紋、缺乏彈性之肌膚問題,高效緊緻,發揮鉑金級高效科技,令老化或脆弱肌膚生機重現。

平時唔知大家有無忽略到頸部嘅護理呢?! 頸部係一個好容易暴露年齡秘密嘅位置嚟, 所以要好好保養.

最特別嘅係佢連埋頸膜架.真係第一次敷呢.

打開包裝

再攞出嚟, 係分開面膜同頸膜 2 塊嘅,精華唔算好多,適中啦

先將面膜敷上面..size都幾大喎...好在cuting都fit到我塊面(大面人)..係鼻位差少少,唔夠貼.

連眼位都有埋...仲好長... 包埋下巴位..

之後再加埋頸膜..size對我嚟講偏大左d

真係全天候照顧周到..


敷完20分鐘, 皮膚好似飲飽水咁,有返光澤,毛孔都細緻左少少呢..

成套產品都散發住淡淡嘅花香味..整體效果不錯..mask將會係最大機會入手嘅..

沒有留言:

張貼留言