關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年2月1日 星期二

春天氣息滿載@RMK

出席完RMK嘅Spring Shimmer春夏美妝交流會後,學左唔少嘢,係時候去再一次靠自己去化下妝喇

用嘅當然係Spring Shimmer嘅2011 S/S COLLECTION產品啦

分別有CRAYON & POWDER EYES,LIP CRAYON同 NAIL COLOUR EX,逐款詳細解構下

- CRAYON & POWDER EYES


一共有7組

試用嘅係大路嘅05 BRONZE色(大地色控首選),就算係化妝新手都可以好易掌握

一邊係 CREAMY CRAYON,有好幼細嘅亮粉

另一邊係 POWDER,係同色嘅閃粉

輕輕一畫已經好顯色

先用CREAM CRAYON塗抹係眼上,去到眼窩位置

再塗上POWDER,可以搽高少少..

原本看似好深色嘅眼影,望落SOFT左好多,又閃令令左

再加埋睫毛液,簡單嘅眼妝就完成..

右眼即時大左~

所需嘅時間唔使5分鐘,就化好精靈嘅眼妝,CRAYON & POWDER EYES絕對係懶人同忙人嘅恩物

SIZE唔大放係化妝袋,仲可以隨時變身/補妝呢..讚呀!!

- LIP CRAYON

一共有6色

試用嘅係SWEET嘅PINK COLOUR

帶有光澤嘅閃粉

筆身柔軟,顯色度高

而且可以作唇筆用,描繪唇部輪廓,方便補妝

原來唇色較深嘅我,搽左LIP CRAYON之後

個嘴望落都SHARP D


-NAIL COLOUR EX

春/夏總離不過明亮鮮艷嘅色彩,獲得嘅係我最鍾意嘅紫色(我係紫色控),大愛呀~~

掃頭都幾大,但好滑好易掃


對指甲SIZE偏細嘅我嚟講,又唔難搽喎,反而比平時更快塗好

顏色好出呀..只係搽左一層,已經好靚啦~

要再次多謝RMK,等我有機會用到最新嘅產品,CRAYON & POWDER EYES輕巧又方便,真係要大大力推介呀(買多幾個色先~)

沒有留言:

張貼留言