關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年2月28日 星期一

再戰激光療程

近年激光療程興起,透過唔同嘅激光波長,可以改善唔同嘅皮膚問題,eg:緊緻,收毛孔,嫩膚,美白去斑等等.除左係針對性之外,效果都會比較明顯/持久,所以好多人都會有興趣

上年年尾我都曾經試左人生嘅第一次激光美白療程,唔知係咪因為激光波長唔適合(定我自己忍唔到痛?)嘅關係, 感覺極強烈,唔太接受到.

不過其實深知做激光療程的確比平時嘅日常護理有效得多,所以當the Ztyle推出per FACE激光緊緻及SkinCeuticals潤澤護理療程試用活動,
我都照樣報名, 點知抽中左喎,都決定再試下,死就死啦

之前約好左療程嘅時間係晏晝2點,呢日就嚟到係銅鑼灣嘅per FACE.(OFFICER Cherie仲好好咁朝早打嚟提我時間)

上到去,LIFT口就見到per FACE嘅poster

門面光潔明淨

入去就係接待處

工作人員叫我填一份皮膚狀況嘅問卷

剛係沙發坐低

已經立即奉上花茶,好貼心呵..

填完問卷就先做皮膚分析..用嘅係呢部機..好似攝影機咁影幾張相

皮膚狀況還可以.

跟住先參觀一下per FACE嘅設施

CONSULTANT ROOM

擁有無敵海景嘅SPA FACIAL ROOM

仲有2間專為SkinCeuticals 醫學護膚專區而設嘅FACIAL ROOM

之後就去到我接受療程嘅房間,床上鋪左電熱毯架,冬天都唔怕凍

旁邊嘅櫃放滿左SkinCeuticals同其他醫學品牌嘅產品

美容師先幫我潔面,抹走面上嘅防曬塵埃,皮膚係乾淨左, 不過粗大嘅毛孔,乾紋顯而易見

接 住落嚟就係激光緊緻嘅療程,係未開始之前,美容師講解左呢次嘅嘅療程係先以Laser Facial 活躍皮膚底層,等皮膚處於最活躍、最吸收的狀態,再配合SkinCeuticals產品,令肌膚即時變得滋潤有光澤,細紋明顯減淡,仲可以收細毛孔,均勻 膚色,刺激皮膚底層嘅骨膠原再生.

另外用嘅係1064波長嘅激光,感覺會係溫和嘅,唔會有好強烈嘅感覺,只係輕微"吉吉地"咁,(當時我心諗: 真唔真呀?!)不過就會聞到燒毛髮嘅"火羅"味..而做上唇嘅時候會感覺強烈d,因為我有瘡瘡嘅關係,會將激光嘅強度稍為調低去遷就翻(好細心呀~)

正式開始嘞,由額頭打起,感覺有少少"吉",比上次感覺好好多,無咁痛呢..之後係面頰->鼻->下巴->上唇,做完右邊面,再到左邊面,最後到眼部附近,全程都有風扇吹住,會有少少涼浸浸嘅感覺,唔會覺得好痛

皮膚白左,毛孔無之前咁顯眼,而近眼嘅細紋都淡左

跟住美容師用SkinCeuticals嘅潤膚面霜幫我做按摩(平時可當晚霜用),再搽SkinCeuticals嘅保濕精華,feel到d精華係按摩完後吸引得好快,摸落皮膚好有彈性喔..

最後就係嚟一個倒模嘅面膜..感覺冰涼,好舒服

15分鐘後起模,搽返日常嘅護理就搞掂

皮膚比之前明亮有光澤左,毛孔細左之餘,連痘痘都收歛左呀~

美容師仲提醒防曬一定要做足,同埋做多d補濕

可以去化妝間執一執個樣,即時化妝都得喎

化妝間設備齊全,讚

臨走美容師仲俾左盒藥膏我,如果有敏感情況,eg:紅點 出現,就可以搽

SO FAR又無咩敏感,皮膚狀態比之前更好

多謝per FACE令我對激光療程改觀,揀啱自己嘅療程真係好重要

如果對激光緊緻及SkinCeuticals潤澤護理療程有興趣嘅話,可以去呢度登記READER OFFER:

http://www.perface.com.hk/form/s3.php

以$480(原價$2680)獨家體驗「激光緊緻及SkinCeuticals潤澤護理」一次,完成療程後可全數$480換購SkinCeuticals正價產品

即係免費呵~

沒有留言:

張貼留言