關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年6月13日 星期一

我要腸道健康,但唔該走糖

人嘅身體入面有好多唔同嘅菌,有好有壞,當身體入面嘅益菌唔足夠,身體自然會變差.
要增加體內益菌,除左均衡飲食,多做運動之外,細個嗰時就有一 種有含有過億乳酸菌嘅飲品,(你今日飲左未呀!?大人細唔都無人不識)含益生菌,有益腸道健康,但係當中嘅糖份含量卻唔少嘢,每100克含10.5至 14.8克不等嘅總糖分,飲得多,腸道係健康左,但可能會致肥,結果得不償失.所以要揀合適嘅產品,真係好重要.

最近就試左由白蘭士繼美肌力作後,另一出品 - INNERSHINE ®PRE + PROBIOTICS益生素+ 益生菌(附加高纖成分)

一盒有30包

附說明書

到底呢款INNERSHINE ®PRE + PROBIOTICS益生素+ 益生菌(附加高纖成分)有咩特別呢?

特有3合1配方,促進腸道機能正常化
益生素:促進體內益生菌生長
益生菌:抑制及對抗害菌生長, 改善腸道機能
高纖維: 有助腸道蠕動, 排走宿便
達致淨化腸道, 排毒美肌嘅功效
                          

最重要嘅係每包只有0.3g糖分,而且完全不含脂肪,仲附加膳食纖維,加快便便嘅排走

每日飯後兩包, 可任選兩餐之後服用1包

每小包都有完整嘅資料(無左外盒都唔使擔心)

所需嘅只係一隻杯,甚至連杯都慳返,因為佢可以真接倒入水口度食

不過因為唔知味道&質感如何,沖水飲會比較穩陣

撕開包裝, 係粉狀嚟

倒入杯中

再加入冷水攪勻就飲得

不過千萬唔好用熱水沖呵,會破壞佢d成份架

聞落係淡淡嘅乳酸菌飲品味,,但飲落其實無乜味,同飲水差不多.

用水沖嚟飲仲有另外一個好處,就係令自己可以飲多2杯水

飲左頭2日,肚風出現嘅次數明顯減少左,之後開始去便便都keep住係健康嘅狀態

從今以後要增加益生菌,唔使再驚會咁易肥喇~

沒有留言:

張貼留言