關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年6月23日 星期四

效果嘩嘩聲嘅Treatment(內有體驗機會,不容錯失)

近年醫學美容興起,各大醫學品牌產品好似雨後春筍嘅係香港出現,方便到係藥妝店都買得到.而醫學美容療程都一樣,大行其道.當中有幾多係絕對嘅安全+專業,真係不得而知.

上星期有幸試做左一個醫學美容療程,專業不在話下,出嚟嘅效果仲搞到我嘩嘩聲

是日去完一場活動後,就趕往位於尖沙咀嘅愛賓商業大夏嘅Inskin醫學光療嫩膚中心.竟然擁有專LIFT喎.
上到去,差D就行錯左,要認住佢個LOGO先得
RECEPTION放有較專業嘅醫學品牌產品
陳列嘅產品全部都係專業醫學品牌
本身當日休假嘅Marketing職員Nicole專登返嚟,真係好感動呀.佢先簡單介紹左Inskin醫學光療嫩膚中心嘅背景.

原來Inskin係Phillip Wain旗下附屬成員之一,係舊年成立,專注高科技美容,擁有專業醫療團隊,包括皮膚科醫生,資深醫學療程師及顧問等.引進嘅治療技術及激光儀器均具備醫學報告及臨床實驗証實,仲發展出多項醫學護理療程,改善各種肌膚問題

填完個人+皮膚資料後
先去LOCKER放低行裝
換上舒服輕便嘅拖鞋
就去見駐場嘅皮膚科醫生陳醫生,睇下皮膚適唔適合做今次的療程
(圖片嚟自蘋果的化妝箱網站)

陳醫生問返我嘅皮膚狀況,之前有無用過果酸,會唔會出現敏感嘅情況.之後就再解釋今次嘅28日肌膚激活更生護理療程.

利用早被世界各地皮膚專科均普遍採用,安全性已獲醫學界廣泛確認,由天然物質提取而成AHA (果酸)去做護理.當中嘅甘醇酸 (Gycolic Acid)是醫學果酸中療效最好嘅一種,含有最細小嘅果酸分子,有助皮膚吸收,去除皮膚表面堆積嘅老死角質層,加速皮膚更新

療程功效 :
- 疏通毛孔,平衡油脂分泌,令毛孔收細
- 減淡色斑,令膚色變得均勻
- 促進膠原蛋白及彈性纖維增生,減少幼紋及皺紋形成
- 減淡由陽光損害而引致嘅幼紋和皺紋
- 令皮膚保持水份,變得更光滑柔軟及有彈性

其間陳醫生仲解答左我嘅疑慮,就係因為我個鼻嘅微血管比較現,好易紅,咁適唔適合做呢? 原來療程師會跟返皮膚狀況去使用果酸嘅分量,唔同部位用嘅分量都會唔同.仲可以利用自身嘅修復機制去更新皮膚底層嘅骨膠原.

使完分析,疑慮無晒,顧問JOJO就先帶我參觀下,放鬆下心情先

儀器皮膚分析室
PRE-TREATMENT ROOM,有埋電視架~
唔同嘅TREATMENT ROOM
今次做28日肌膚激活更生護理療程嘅房間
醫學療程師CATHY先幫我落妝,洗面
用嘅全部都係嚟自美國嘅TDF (Therapeutic Dermatologic Formula)產品
皮膚又黃又暗啞
療程開始喇,先係面頰位置用較低濃度嘅果酸試下皮膚嘅反應, 感覺有DD吉吉地, 不過可以接受,無過敏情況

之後就用合適濃度嘅果酸去做療程, 其間CATHY有問我會唔會覺得唔舒服,如果有就要叫停. 感覺比之前強烈小小,但都接受到嘅,過程大約係2-3分鐘.
跟住就做中和嘅程序,一共要做3次, CATHY不斷問我邊D位覺得吉,會特別用中和液按摩嗰D位置. 去到第三次, 我都仲感覺有D吉,CATHY就額外幫我做多次中和,確保面上的果酸被完全中和晒,唔會傷害皮膚

再用中和液敷一陣, 然後就T字位敷返CLAY MASK,其他位置敷保濕MASK
最後係倒膜

15分鐘後起膜,效果真係令我嘩嘩聲呀..膚色亮白左唔在講
毛孔仲細好多呀..望好似化左妝咁, 但完全素顏嚟
'


去返獨立嘅梳妝室(一共有3間,唔使同其他人SHARE用,真係好貼心)整理下先
用品唔止齊全,仲好精緻呀(大心)
最後CATHY俾左CLAY MASK 同 QUICK RECOVER CREAM 返去搽, CREAM嘅分量大約一星期
第2日顧問JOJO仲打嚟FOLLOW UP,了解下我嘅皮膚會唔會有不適,仲提我搽RECOVER CREAM,服務真係太周到同全面喇

如果想免費體驗「28日肌膚激活更生護理」,可以click入 http://hkcosme.com/inskin/,填妥表格.

(註:截止報名日期2011年7月4日晚上11時。HKCOSME將再個別以電話或電郵通知得獎 之幸運兒,與品牌預約療程時間。)

沒有留言:

張貼留言