關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年12月20日 星期二

化住妝護膚@ SK II Color Clear Beauty

出席完 SK-II聖誕Party Look彩妝教室(回顧),跟老師學左新嘅化妝小技巧後,係時候自己動手喇.先要謝過SK II豐富嘅禮物

除左有新出嘅SK II Color Clear Beauty系列產品外,仲有一枝神仙水,佢有幾好用?!一早用緊,仲回購埋了(按我回顧)

所以主角係佢地

包括左眼影, 胭脂 同 唇膏

全部係4字頭色系

未上彩妝,只打底嘅素樣..無喱精神咁囉..

眼影-41 Mysterious

先搽Creamy Base,打亮眼皮之餘又可以令妝容更持久. 質地好細滑

再跟老師教嘅用深色眼影係眼尾開始塗,向前blend開

最後係上中間嘅淺色眼影

顏色即時soft晒

粉質細緻得嚟無咩飛粉嘅情況

如果用★ 去評分,5 ★ = 滿分,我會俾

亮澤度 : ★★★★
上妝貼服度: ★★★★
滋潤度:★★★
持久度:★★★

胭脂-41 Noble

試上手,好似偏啡左少少

用上面又如何呢? 都係用手塗上Creamy Base先

蘋果位肌膚望落有光澤左

再用掃上光澤彩妝層

顏色比用係用嘅要淡(部相機食左d色 =_=), 比預期要自然好多

個人覺得

亮澤度 : ★★★★
上妝貼服度: ★★★
滋潤度:★★★
持久度:★★

最後係唇膏-422 Confident

大愛嘅nude色..

因為我嘅厚唇..裸色最夾..

係咁乾嘅唇上,唔打底,直接搽上MOISTURE LIPSTICK

唔單止唔覺得乾,仲水潤返晒..正呀~

亮澤度 : ★★★★
上妝貼服度: ★★★★★
滋潤度:★★★★★
持久度:★★★

好快手就完成左個妝

皮膚比之前有光澤左,個人睇落精神左呵..


咁樣就算一日十幾廿個鐘化住妝,都唔怕肌膚會轉差啦,因為全部都有Pitera™成份,化妝從此成為護膚嘅最後一步嘍~

沒有留言:

張貼留言