關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年12月21日 星期三

X'mas Cake の 裝飾 (獎品豐富)

近期電視節目每晚都介紹唔同嘅甜品,真係食指大動.整我就唔太識啦,食就當然無問題啦.仲有幾日就係聖誕節,唔少人都會同朋友家人聚會,甜品多數都唔少得.

眾多甜品入面,CHEESE CAKE更係最愛. 上星期就有機會去了解下點整蛋糕之餘,仲可以加上自已親手裝飾呢.平時同自己化妝已經係平常事,同蛋糕裝飾就真係第一次.

放工後急急嚟到港島太平洋酒店,參加 U Magazine為讀者度身設計嘅「溫馨滿載聖誕夜」蛋糕裝飾班.

可惜嚟到已經開始左(OT真磨人), miss左低糖香橙乳酪慕絲蛋糕嘅簡單教學,唯有攞左個食譜先啦

咁D蛋糕裝飾又係點整嘅呢? 用嘅就係糖粉,搓成嘅唔同嘅造型/公仔

師傅三兩下手勢就整左個雪人嘅雛型,仲用丁香嘅枝去做眼添

將食用顏色加入糖粉, 就可以做出色彩繽紛嘅裝飾.

黃+橙,扭埋

就係好CUTE嘅STICK呵

之後就到我地去布置蛋糕啦,由於時間嘅關係,酒店大廚師傅一早已經幫我地每人準備好左低糖香橙乳酪慕絲蛋糕

除左糖粉外,仲有一碟生果/朱古力/聖誕公仔糖同丁香嘅枝俾我地去利用配襯.

大家都好俾心機去設計自己嘅蛋糕獨家裝飾

時間過得好快,2個鐘眨下眼就過去,好在係限時內完成到.我嘅作品

同行朋友嘅作品

同場咁啱都有幾位BLOGGER去呵,佢地嘅作品(COCO,SILLYGUY,SKY,ANGEL)

所有人嘅作品..感覺好壯觀呀...好多都整得好靚.

最後由酒店大廚係咁多個入面揀出心水作品, 就會有豐富嘅獎品.

意想不到嘅係..居然揀左我嘅作品呀~

獎品係港島太平洋酒店送出豪華酒店客房住宿乙晚及自助晚餐禮券

呢份聖誕禮物實在太正嘞!

沒有留言:

張貼留言