關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2012年1月2日 星期一

賣斷市滋潤去紋唇膏之迷(有片有真相)

係認識嘅朋友/同事當中,好多人嘅化妝袋/手袋入面會有一樣必備嘅嘢,就係 - 唇膏. 的確,就算當日無點化妝品,只要搽上唇膏, 個人望落就已經精神好多.

雖然香港嘅天氣仲係比較凍,不過時裝/化妝嘅潮流永遠行係最前,所以春夏季已經上場.鮮豔甜美色調嘅唇妝就帶嚟眼前一亮嘅新鮮感.

REVLON率先係美國推出Color Burst Lip Butter 艷彩柔滑水漾唇膏,點知一推出市面就賣斷市,今次有機會試用其中3個顏色,睇下到底有咩地方咁厲害先得.


包裝方面都幾classic, 兩面係菱形嘅格仔

另外兩面就係平滑嘅,貼有封口貼紙

顏色我就揀左2個nude tone 同1個red tone

因為我個嘴唇比較厚,而且顏色偏紅同深,所以偏愛自然裸色系嘅唇膏

095 - Cream Brulee

最淺嘅裸色

係唔同光線下嘅顏色

020 - Brown Sugar

比095深一度嘅裸色系,含嘅亮片亦比095多,但顏色都唔算深

係唔同光線下嘅顏色

001 - Pink Truffle

係玫瑰紅色嚟,帶少少啡tone, 用左之後多左分女人味

係唔同光線下嘅顏色

3色比較
用過唔少牌子嘅唇膏,有d真係乾到唔打底完全用唔到,而且唇紋都會比較明顯(我真係接受唔到囉..).Color Burst Lip Butter有芒果油、乳木果油及椰子油成份,就算唔搽潤唇膏直接搽上,堅唔覺得乾,感覺係滋潤得嚟唔黏笠,唇紋都淡左.

無親身用過真係未必信,但呢個真係事實嚟.有片為證:


搽左之後散發住淡淡嘅雲尼拿味,感覺自然得嚟又有d sweet.

依家$98嘅價位就可以買到,絕對係開架好物嘅首選(個人覺得比某d專櫃牌子更讚!), 有興趣可以去Revlon彩妝自助專櫃望下,有個粉紅色聽聞唔錯呵 (可惜唔啱我)

沒有留言:

張貼留言