關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2012年1月8日 星期日

纖得瘦@官燕棧「一餐纖燕」

聖誕節幾日後就係新年,係呢d大時大節,慶祝活動一定離唔開食,食,同食,放題/自助餐/打邊爐/BBQ....(下刪數十樣),加上天氣凍又唔願運動,好易就會肥晒.

今年嘅聖誕新年無有怕啦,因為有官燕棧「一餐纖燕」「即食燕窩纖體餐」! 全系列由較低熱量嘅天然穀物、新鮮蔬菜及矜貴燕窩製成, 打開即食,極為方便,香港製造,零味精,零防腐劑,零色素,低卡低脂, 健康得嚟又滿足到食慾&飽肚感.

早前就食緊蕃茄四蔬燕窩餐(詳文),話咁快9包就食完,之後就食南瓜五穀燕窩餐嘍~

同樣係1盒3包, 每包有200g

一樣有建議餐單

每包200G, 但就得76Kcal.低卡低脂而高纖

食法同蕃茄四蔬燕窩餐無分別
1. 即開即食 (夏天應該OK,穿冬天都係食D熱嘢比較好)
2. 成包加熱5分鐘: 將整包鋁袋放入熱水入面,浸大約5分鐘
3. 微波爐加熱2分鐘: 剪開鋁箔袋,將材料倒入碗中,用微波爐加熱約2分鐘。(切勿將 鋁箔袋放入微波爐加熱) ;

另外可以加蔬果,EG:蘋果或香蕉等,更好味之餘又可以增加膳食纖維及其他天然營養.

未叮之前, 比起蕃茄四蔬燕窩餐,相對無咁傑

感覺用料好似少dd

材料方面有:

南瓜: 美味,含有蛋白質及多種營養,健康有益

馬鈴薯:各種營養成份比例平衡,而且全面,可提供人體所需的多種食物元素

蕎麥: 清糖,營養成分十分豐富。

洋蔥: 可分解脂肪。

大麥: 含膳食纖維,有助腸道蠕動

燕麥仁 : 含多種營養及水溶性纖維。

官燕:促進皮膚的新陳代謝,能美肌及增強免疫力。

當中嘅矜貴燕窩仲係「頭期官燕」,即係每年第一次採摘嘅燕窩,濃度高。天然燕窩含豐富水溶性蛋白質及大量的表皮生長因子(EGF),EGF能加速細胞分裂,促進表皮生長,同時活化衰老的皮膚細胞,快速將死皮層移走。

懶過鬼嘅我依然係叮左佢2分鐘,有得食啦~

同樣變稀身左

之前食過蕃茄四蔬燕窩餐,都知道即食燕窩纖體餐味道應該係偏清淡嘅.

呢款南瓜五穀燕窩餐,食落鹽味多少少,但都係清淡派. 但係個南瓜味就唔算好出

食左差不多2個星期,去便便暢通左好多,而且期間零運動,體重都無特別増加,可以keep fit之餘又唔使捱餓,又方便.加上有官燕,皮膚都好似好左少少咁.真係可以纖得飽,纖得瘦.

沒有留言:

張貼留言