關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2012年10月1日 星期一

美學肌研-親身體驗

早前去過由 everybody labo Japan 授權開設嘅星級醫學肌膚治療中心Esthétique LABO by Rick Chin, 了解過當中嘅王牌療程同產品, (詳情按此), 約好時間就再次嚟到位於尖沙咀嘅美學肌研, 體驗最新嘅療程

先去到CONSULTAN ROOM, 由美容顧問幫我做一個簡單嘅基本護膚&生活習慣分析, 睇下我適合做邊項療程

確定左我都啱做最感興趣嘅激光深層緊緻護理MOSAIC Intensive Lift-up LASER Treatment, 就詳細解釋一下

優勢:

原理:


功效: 緊緻鬆弛及下垂肌膚, 達致立體面部輪廓, V面重生 ; 另外一光速能量便是收細毛孔及磨平表皮嘅專家

MOSAIC激光能量進入肌膚底層能激活肌膚內細胞,令膠原重組,同時於肌膚表面作出伸縮及持久性收緊動作,令粗大毛孔能得到完美修復,撫平粗大毛孔而引致肌膚表面嘅凹凸,令肌膚變得緊緻嫩滑

做完TREATMENT要注意嘅事項

解釋完, 再用儀器做一個詳細嘅皮膚分析, 睇返問題所在

入到房, LASER儀器已準備好

治療師為我全面塗上麻醉膏

30分鐘過後, 再抺走麻醉膏, 面部只有麻痺嘅感覺, 明顯見到粗大嘅毛孔

療程開始, 第一部分係點陣式治療, 感覺有D拮拮地, 同慶慶地, 但唔覺得痛

完成後, 皮膚薄嘅我泛紅情況明顯, 治療師搽上精油

到第二部份嘅拉提技法治療, 塊面依然無咩大感覺, 就算敏感嘅人中位都只係覺得熱, 可能係因為麻痺左, 期間亦無一般激光療程嘅強烈燒燶毛髮氣味.

完成後治療師幫我敷上CO2 MASK去舒緩降紅

大約30分鐘後, 擦掉MASK, 面上嘅紅已經退得七七八八

毛孔明顯細左

面形真係V左呀~

去到第二日, 仲驚喜, 就係皮膚變得亮白有光澤, 毛孔比啱啱做完TREATMENT嗰陣更細

沒圖沒真相

之後嘅幾日, 皮膚摸落會"鞋"DD, 因為睇唔到嘅皮屑會脫落, 皮膚更新中, 護理就要小心D嘍.

沒有留言:

張貼留言