關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2013年2月1日 星期五

MY COLLETION - 自費入手推介

唔少香港人對英國都有一份情意結, 對嚟自英國嘅貨品都可能會情有獨鍾. 繼去了又回來嘅B牌後, 最近又有一火熱英牌登錄香江, 而且係開架品牌, 價位相當親民, 佢就係英國三大熱賣化妝品牌之一COLLECTION. 

之前入手其中3款產品, 真係大推呀, 分享下先

包括有 : Shimmer Shades 4色美肌亮彩胭脂 +  Work the Color Trio Eyeshadow 閃亮三色造型眼影 +  Glam Crystal Gel Liner 鑽石時尚派對眼線筆



用佢地就可以輕易化出自然嘅日妝

Shimmer Shades 4色美肌亮彩胭脂, 我買嘅係Blushalicious , 有3格唔同嘅色系加修容 – 粉紅, 珊瑚紅, 橙紅

顯色度都幾高, 粉質幼滑

打好底妝之後, 沾取好少嘅胭脂分量, 輕輕掃上, 就已經好出色

之後到眼妝產品

Work the Color Trio Eyeshadow 閃亮三色造型眼影, 一共有8款, 揀左Chocchip 咖啡色, 最啱我嘅泡泡眼

當中包括base, 同深淺 2色眼影

顯色度同樣不俗, 而且無飛粉嘅情況, very nice

先上BASE, 再由淺 ->深, 好EASY


雙眼有返D立體感, 無咁腫


買Glam Crystal Gel Liner 鑽石時尚派對眼線筆嗰陣簡直係選擇困難, 因為有成14色咁多, 最後買左Shake it up! 閃紫 (我係紫色控)

筆尖好幼細, 閃爆 (圖上) , 去PARTY夠哂SHARP

最近仲有機會試用持久立體魅力眼影膏Metallic Cream Eyeshadow呢 (THANKS U BEAUTY)

一共3色, 配上唇彩掃嘅掃頭

啫喱質地, 好滑好易推

超出色, Metallic感好濃, 帶有珠光

係眼珠位點上推開 (用左Gold Rush 金色)

立體感UPUPUP, 有畫龍點睛嘅效果.

我嘅COLLECTION全家福
 

OVER ALL嚟講, COLLECTION嘅品質真係拍得住專櫃品牌, 但價錢都只係$100以下, 更不時有唔同嘅優惠, 絕對值得入手

依家屈臣氏買Collection產品全面15%Off,有過百款化妝品任擇,扮靚靚過新年嘍~

沒有留言:

張貼留言