關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2013年5月27日 星期一

輪廓微雕 @ CELLMAX

廣東話俗語有話: 天生麗質難自棄, 如果本身係美人胚子, 輪廓出眾, 即使唔化妝, 或者只係淡掃娥眉, 已經夠靚. 只可惜只得小眾如此好命, 剩低嘅大眾就只可以靠後天努力, 保養+化妝去加添魅力. 更有人會選擇整容, 去到當今咁開明嘅社會, 韓國/台灣/國內都好接受, 香港人反而有所保留.好, 唔整容又要靚D, 咁就退一步 - 微整形嘍.

近年就 有好多醫學美容中心出現, 提供唔同嘅醫學美容療程, 微整形注射項目, 打造完美輪廓. 本住以「美學」為先, 以「客人」為首作宗旨嘅CELLMAX科研美肌再生中心, 開業已經有6年歷史, 為唔少想更靚嘅人提供需要嘅療程. 是日就上去接受完美素顏輪廓體驗. 地點好就腳, 係地鐵站上面嘅商廈.


進門後就係RECEPTION

獎項同優惠呵..

店內裝修簡潔, 護士小姐先俾FORM我填, 仲送上茶一杯

之 後就入去CONSULTAN ROOM見輪廓設計師 . 同其他醫學美容中心唔同, CELLMAX提出獨家輪廓設計專屬服務, 聘有首位榮獲認可資格嘅輪廓設計師 - SINDY,佢曾經係德國向透明質酸教父VARIODERM深造,被認為係完美輪廓嘅美學專家, 幫我進行TMV輪廓分析

TMV拉提概念係以整張面及五官輪廓嘅黃金比例,作為微整形藍本,係不同位置以填補同拉提兼施方式,配合唔同物料進行微整,達到自然完美輪廓改善效果。要靚得自然,唔要COPY面最重要.

經 過量度, 原來我嘅五官輪廓比例都算平均, 每PART都有59.x. 不過下巴位就向後退得多左D, 如果向前突返多D兜D就更好. 注射透明質酸作輪廓微雕係100%可行,不過由於下巴空間唔夠, 仲有舊肌肉, 如果要夠自然, SINDY就建議先打BOTOX將下巴肌肉放鬆, 等日後有更多空間去塑造輪廓線條, 比依家直接注射透明質酸好, 而且都會令下巴輪廓有改善

最後我決定接受輪廓設計師SINDY嘅專業意見, 接受BOTOX注射療程

先卸掉面上防曬/化妝 (但呢支法國嚟嘅 Isispharma Teen Dram Aqua係.....?!)

Anyway, 之後再幫我搽麻醉藥+敷冰

跟住去另一間房見醫生, 進行注射. 注射過程好似打針咁, 因為敷左麻醉, 感覺唔算好痛, 有D拮拮地咁, 過程好快, 大約打左5下左右就完成, 全程SINDY都陪住我, 仲借隻手俾我"鍊", 佢知我好緊張....

打完FEEL到下巴有少少痛, 會見到有幾個針孔, 唔算好明顯, 亦無瘀青情況出現. 過左約半個鐘左右, 就覺得下巴有D麻痺感, 莫非係BOTOX開始生效?!

SINDY亦細心提醒當日唔好化妝, 因為始終有傷口, 當晚可以照樣洗面同一般日常護膚程序, 但就唔好按摩下巴.

效果就大約7日後會見到. 亦約好左覆診日子.

過左4日, 針孔已經無左

去到第7日, 有變化嗎..?!

正面睇似乎唔太明顯....

但去覆診, 一對比側面, 就見到分別啦~ 下巴舊肌肉無左, 線條SMOOTH左呀~~~

依家仲有完美素顏輪廓療程推介優惠, 只要係電話預約表示是我個Blog嘅讀者就可以有呢個優惠架喇

PERFECTOR細胞緊緻解碼

$2000 / 次 (原價﹕$7500) (頭10位登記,即送冰極真皮導入乙次。)

BOTOX / 透明質酸

$680 (0.5mL RESTYLANE / 20 units BOTOX)

P.S.只適用於CELLMAX新顧客 (未曾於CELLMAX享用過任何療程)

仲有:

快D打行動啦~

沒有留言:

張貼留言