關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2013年5月10日 星期五

MASK都要FRESH~ (內送驚喜效果+折扣咭)

常言道, 不時不食, 所以由新鮮食材煮成嘅永遠最好味. 為我地皮膚提供養份嘅護膚品, 特別係面膜, 除非係DIY, 否則要搵新鮮嘅話, 一般都選擇唔多, 而且價錢偏貴. 最近呢個”宿命”終於被打破嘍~

全 因嚟自希臘嘅Fresh Line, 創辦人Mrs Mayra-Vagioni Stasinopoulou憑藉住祖母嘅秘傳護膚配方,揉合取材自廚房及花園中各款希臘草本精華及珍貴植物萃取,研製出新鮮健康、繽紛引人嘅美容產品, 效果明顯之餘, 仲係大眾都可以負擔嘅親民價位.

早前就有幸得到A BitterSweet Life - Syreeta邀請, 出席Fresh Line嘅Masquerade Party 華麗面膜派對. 接待處放有色彩繽紛嘅花束同產品


大會仲為出席者準備左靚靚手花同華麗面具

枱上放左精緻嘅西式糕點. 同各式各樣嘅面膜

先由Fresh Line嘅工作人員介紹旗下產品, 主要分為兩大系列。

-「新鮮蔬果美容系列 Fresh Beauty Bar」採用新鮮蔬果調製而成面膜、淋浴用品、護膚品和香氛皂。產品按其重量出售,可按需要購買合適份量。全線取材自厨房及花園的新鮮材料,例如鮮果汁、水果、牛奶和蜜糖。

- 「天然草本香薰系列」以預先包裝嘅護膚品為主,分為三大系列「天然古方美肌系列 Ancient Facial Remedies」、「天然草本美髮系列 Botanical Hair Recipes」和「神殿水療美體系列 Spa Elixirs」。以源遠流長嘅希臘神話為主題,用古歐洲草本療法配合香薰配方,90% 成份為天然植物精華、香薰精油 & 植物潤膚霜,其餘10% 獲歐洲Ecocert認證,當中包括生物技術成份同維他命等。全面對應各種肌膚問題,例如脫髮、敏感肌、缺水肌、粉刺、細紋及皺紋等。適合不同膚質人士使 用。

對品牌有左初步了解後, Fresh Line仲邀請左美容達人Syreeta分享佢使用新鮮蔬果美容系列面膜嘅感受.

跟住係有獎小遊戲

之後工作人員邊介紹各款面膜嘅功效, 我地就邊按自己喜好/需要試敷唔同嘅面膜

我就先係下巴塗上消炎茶樹泥膜, 有D冰涼感, 我要對付痘痘!

之後係T字位厚敷淨肌泥漿面膜, 排毒之餘深層清潔, 回復皮膚活力

係眼位搽上王牌MASK – 活膚薯仔眼膜, 收緊肌膚去浮腫

最後係兩邊面頰位用上再生玫瑰面膜, 散發淡淡玫瑰香氣, 好RELAX, 深層滋養,保濕修護

用呢種清洗式嘅面膜, 最好就係厚敷, 搽上面見唔到本身皮膚顏色為佳.

約15分鐘後抺走/洗走, 原本偏乾暗啞嘅皮膚即時變得水潤明亮. T字位乾淨左, 膚色明顯白左一個SKIN TONE, 效果好顯著, 好有驚喜


有份即場試敷嘅SIS都好有同感, 覺得新鮮蔬果美容系列面膜好有效.

Fresh Line仲好好咁送上產品作為禮物俾我地返去用, 仲有購物COUPON .

現送出7折優惠咭2張, 有興趣可以PM我呀

沒有留言:

張貼留言