關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2014年9月28日 星期日

乳酪可瘦身, 食得好開心

香港呢個大都會, 有多個美名, 其中一個必定係美食之都, 幾乎講得出嘅各國菜色都可以食到. 生活壓力大, 應酬多, 盡情享受美食係其中一個唔錯嘅減壓方法, 但如果唔節制, 隨時肥膏脂肪跟住嚟, 唔單止體形改善, 仲會影響健康. 究竟鐘意食嘢又怕肥嘅人, 點先可以邊食邊瘦呢? 揀啱方法就相當重要.

韓風唔單止得彩妝/護膚/衣著/美食吹到嚟香港, 仲有KEEP FIT之道. 由韓國研發、韓國生產,獲得韓國政府認可研發及高品質機構認證嘅Y-TRIM一酪纖瘦身乳酪, 就帶嚟高纖、好味嘅健康高纖瘦身體驗, 打造健康纖美身形, 帶嚟:



3大功效:瘦身纖體、體重管理、軟便排毒

10大優點:高纖瘦身、增飽腹感、吸走脂肪、抗氧美肌、整腸排毒、天然好味、減走肚腩、健康精神、食得新鮮、攜帶方便。



一盒有5包, 仲附有獨立包裝嘅膠匙, 方便食用



成份有10大超級食品+膳食纖維+益生菌,包括:核桃、杏仁、小紅莓、葵花籽、大麥、糙米、加侖、米、糯米及木瓜。



高纖而低卡



每包都印有食用日期



背面亦有詳盡資料, 貼心嘅唔止有膠匙, 仲有加水線提示, 就算無杯(或其他器皿), 鋁袋本身就可以作為器具呀



沿缺口撕開鋁袋, 就可以見到裡面係粉末 + 唔同嘅乾果粒



一般我都習慣倒入杯度, 加入60毫升冷水 / 室溫水於粉狀乳酪內



用膠匙攪勻, 就食得



味道同超市買到嘅即食乳酪幾乎一樣, 酸酸甜甜咁



仲有配上FRESH嘅乾果粒, 好好味!



Y TRIM以「頂半餐」嘅概念, 用一酪纖的高纖飽肚特性,建議為食又想瘦嘅人士用一份「一酪纖」頂替早、午、晚三餐每餐嘅一半份量,咁就可以做到享受美食之餘亦能瘦身。每日早、午、晩三餐,每餐前進食一份「一酪纖」頂替半餐進食熱量。(當然可以根據個人喜好啦)

我第一日當早餐食, 下午就即時排毒. 之後就晚餐前食, 唔單止可以食少D, 第二朝一早起身就即刻有便便, 腸道感覺輕盈不少.

去旅行帶埋佢, 方便到極, 咁就食多多都唔怕肥啦~

另外盒上印有 QR code 提供食用方法, 及可加入 Y-Trim club贏禮品, 有興趣亦可到呢度睇下:

http://ytrim.com/

https://www.facebook.com/ytrimhk/timeline

##以上純屬個人意見&分享。產品及資料由品牌提供

**Welcome to contact : summerpigpigworld@gmail.com

沒有留言:

張貼留言