關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2014年10月2日 星期四

指尖起舞 @Blossom Nail and Beauty

愛美嘅人, 除左化妝護膚, 配上合適嘅髮型同衣著, 美甲亦係不可缺少嘅一環. 外出美甲, 早期可能就係修剪甲形、去死皮、滋潤雙手, 加塗上喜愛嘅甲油. 早幾年開始出現GEL甲/水晶甲, 令美甲有窗多選擇, 再發展到近年嘅LED Light Soak Off Gel, 變化更多, 而且亦更自然.

平日會自己塗下甲油嘅我, 有時都要出去做下美甲. 是日就去到位於佐敦嘅 Blossom nail and beauty (BNB), 為雙手打扮一番.

門口嘅左邊有兩張大SOFA, 墻上係多款嘅甲油

另一邊都係大SOFA, 仲有埋COUSION, 淨係睇都覺得佢舒服~~

有過百款甲色可以選擇

仲有應節嘅美甲設計 - 圖案或配飾可揀

會用到嘅工具

美甲師先用指甲銼幫我修出甲形

之後塗上軟化GEL, 浸水, 將甲邊死皮軟化

跟住消毒工具, 推死皮及剪走, 打磨指邊

塗上底油, 就開始用我揀左嘅紫色閃粉去打造漸變Soak Off Gel甲 (另有單色 or 雙色、閃粉、法式 款可做)

其間都會以LED Light 去吹/照乾指甲, 令甲油更快乾透

完成後美甲師以CUTICLE OIL幫我按摩

滋潤雙手, 靚哂, 最愛嘅紫色

對比下,真係整齊左好多呀~  


想知多D或者為指尖扮靚, 可以去:
Address        : Flat 2B, Keybond Commercial Centre, 38 Ferry Street, Kowloon, Hong Kong九龍渡船街38號建邦商業大廈2樓B室
Website        : www.blossomnailhk.com
Facebook      : Blossom Nail, Austin HK
IG                  : Blossomnailbeauty
微博             : Blossomnailbeauty


##以上純屬個人意見&分享。

沒有留言:

張貼留言