關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2009年12月29日 星期二

Garnier look 碌 look

繼之前試用Garnier水潤凝萃密集保濕精華之後,再嚟嘅依然係Garnier水潤凝萃密集保濕系列,今次就係眼部用品 - 眼部按摩筆嘞
呢個係GARNIER為左感謝theZtyler既幫手,舉辦另一個試用活動,對象係為Garnier水潤凝萃密集保濕精華影廣告相既blogger, thank you~
市面上同樣嘅產品唔算多,而Garnier 已經出左 2 支,1支係美白,1支係保濕,之前係討論區見到美白嗰支好評如潮,唔知保濕嘅又係點呢?
首先睇下佢嘅外型:
外盒正面

外盒背面:

筆型/棒型設計,頂端係走珠,有蓋子

打開蓋子後,見到裡面銀色嘅走珠:
用法係早晚各一次,係下眼周(眼袋位置, 佢有圖示嘅),用走珠左右輕柔按摩眼周肌膚,(即係左右碌下啦),眼部保濕精華會自動流出.如果想吸收更好,可以用無名指輕點塗抹部位.
配方中的有效成分包括有咖啡因, 用作緩解疲勞,(幾特別呵...用左唔會上癮呱..). 另外仲有甘油, 呢個當然係滋潤保濕啦, 而且產品不含無香精, 無任何香味, 應該唔怕會敏感..
第一次試上眼..有少少涼涼地嘅感覺, 分唔清楚係因為走珠係金屬, 所以涼,定係因為精華嘅配方而覺得涼,感覺都ok..
不過遇到嘅問題係...按摩筆打直就咁碌嘅話,d精華係唔會流出嚟嘅...於是唯有打斜按摩筆(起碼45度角)..碌碌下先會feel到有精華流出嚟...感覺唔係太就手...

因為我上眼皮的水腫問題比下眼周仲要嚴重. 所以我連上眼皮都碌埋..嘻嘻..
我的眼都算乾, (poor me), 睇下d紋...

到依家用左 around 10日左右, 眼紋有少少改善左...呵呵...

可惜眼腫問題未有改善...睇嚟要俾心機繼續用先得,希望過多2星期會好d,到時再報告呀~~~
個人評分:(★★★★★為滿分)
保濕: ★★★☆☆
吸收速度: ★★★☆☆
回購指數:★★★☆☆
去眼腫: To be advise
 
去眼袋: 因無乜眼袋,暫未能作出評分

沒有留言:

張貼留言