關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年2月11日 星期四

Beautylife X MIRUKU甲油印花試用活動

好高興有份參加Beautylife X MIRUKU甲油印花試用活動. Thanks~

雖然未有機會被抽中出席美甲班, 但機緣巧合, 可以嚟個現場直擊~

有份出席嘅sis都早有準備, 帶左好多私伙靚靚甲油去添, 我仲第一次見識到甲油吹風機呵~真係大開眼界(大鄉里喲)
美甲班的教學分左幾部份, 包括左印花, 法式指甲, 貼石及漸變色甲油

印花教學

法式指甲教學


由於時間關係, 現場直擊只能夠去到法式指甲部份..
之前係 Forum 已經成日見到有唔同嘅分享,覺得各sis整得又有心機, 又靚, 已經有入手嘅打算
依家終於有機會試喇...其實我係首次真正接觸甲油印花, 所以係美甲班現場直擊都落足眼力同耳力去偷師,學嘢嘛~
今次甲油印花試用套裝SET T包括左 2支彩繪漆(黑色+白色 各5ml)+ 透明top coat + 印仔+刮刀+圖案版( M36 ) , 出品當然係KONAD啦~另外仲可以自選1款彩繪漆 & 2款圖案版, 我就揀左彩繪漆NO.17 嘅 Pearl Purple 珍珠紫, 圖案版就揀左M13同M16


先嚟睇下套裝

套裝入面嘅M36都係我之前睇中, 再慢慢挑選嘅, 不過最後無被選中, 估唔到MIRUKU俾我嘅SET入面居然係佢嚟...好鍾意個玫瑰花呵...
M36試印

彩繪漆NO.17 嘅 Pearl Purple 珍珠紫

自選2款圖案版 M13+M16

M13 - Halloween系列

本來有諗過揀M10 or M11嘅,但又好似太卡通, 呢款M13, 搞鬼得嚟又未至於好卡通, 遲D到Halloween又可以應下節, 一舉兩得,又有我鍾意嘅玫瑰花
M16 - 多類型

圖案有唔同類型, 比較多元化
本來好多d花花圖案都好靚. 不過真係花多眼亂, 唔知點揀好, 所以最後無揀到...
M65又係有靚靚玫瑰花..不過其他嘅印花圖案偏大, 我D指甲唔算大, 無揀到. 不過係美甲班見到有sis印左, 好令呀...後悔無要佢呀...
初初印真係有d手忙腳亂,有d印都出哂界...真係獻醜了...不過又幾好玩...睇嚟要整多d, 實行工多藝熟先得

沒有留言:

張貼留言