關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年2月25日 星期四

我又嚟凹下先@眉粉篇

近日各sis 都好勤力咁分享用到見到鐵片君嘅產品, 等我都嚟share下先
對於我嚟講, 護膚品用到見底唔出奇,反而化妝品比較少,因為我平日唔化妝,多數去街嗰陣先會化下
只有睫毛液同眉粉係每日都會用嘅"必需品"~所以用到見到鐵片君啦, 呵呵
呢款眉粉唔係咩大牌子, 而係.....吉豬島$10店嘅出品嚟...


質素一d都唔差, 顯色度高,唔使用好多已經有色,我仲試過用佢嚟做眼影,一樣無問題

我買嘅係啡色系,佢另外有灰色系, 不過唔係成日見到, 試過成半年有多唔見佢有貨, 所以有次見到佢返左貨, 即刻入多盒做後備



一貫日牌妝物嘅風格, 有圖示如何使用

沒有留言:

張貼留言