關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年2月9日 星期二

天生不是寶貝-Precious

依然係she.com, 又係優先場, 今次地點都係 又一城~ (夠近,呵~)



官方簡介
###########################################################
 監製 : 奧花雲費(Oprah Winfrey)
導演︰ 李丹尼爾斯 (Lee Daniels)
演員: 瑪麗嘉兒 (Mariah Carey)、嘉碧絲狄比(Gabourey Sidibe)
網頁: http://www.weareallprecious.com/

故事環繞80 年代紐約一名黑人少女的悲慘經歷,揭示發人深省的社會悲劇。

16 歲患有肥胖症的寶寶生於哈林區一個問題家庭,她自幼受到獸父一次又一次強姦,如今第二度懷有孽種,
但其母親瑪莉不單坐視不理,更日夜對寶寶施以肉體及精神虐待,視她如奴隸般看待。學校雖然品流複雜,
但寶寶憑不俗的成績升上第九班,不過她一直向旁人隱藏著重大秘密︰她是一個目不識丁的文盲。

坎坷命途並未磨滅寶寶的鬥志,她深信有天會脫離地獄般的苦海。
由於懷孕被趕出校,寶寶在校長的轉介下入讀特殊學校,
雖然前路茫茫,但直覺告訴她這是等待已久的重生機遇。

在愛心爆棚的女教師Ms. Rain 以及社工Mrs. Weiss 的循循善誘下,
寶寶於讀寫班重頭學起ABC,走出黑暗悲苦,領會人生的光明、友愛與自信。
###########################################################

呢套戲係改編自女作家Sapphire暢銷小說《Push》, 得到本屆金球獎多項提名及贏得最佳女配角

套戲其實都幾 sad...當中有好幾幕嘅黑色幽默, 全部係嚟自女主角嘅幻想...

好奇怪地女主角阿媽勁爆粗, 可能係要突人物性格, 劇情先會合情理 ?!

其實去到最後, 結局雖然好似講到女主角的人生已經係轉變左,

但無交代到最終係點, 會唔會又係另一個社會悲劇嘅開始?! (個人比較悲觀 )

♫♪♫ 同場加影, 戲院留左2排座位俾VIP, 見到 藍亦邦, at 17 嘅林二汶, 仲有電影人張同祖~

沒有留言:

張貼留言