關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年9月27日 星期一

Pizza 巨無霸-Paisano's

上個月尾去完船河,就同幾個friend係西貢搵嘢食...

之前已經有係open rice八過呢間食pizza嘅Paisano's,賣點係全香港淨係得佢有嘅24" pizza
去到睇左manaul,唔貴噃, 6款配料嘅24吋pizza都係$260..分量足夠8個男人食飽飽.(有8件)

我地得4女1男. 為左試24"嘅pizza(嚟到無理由唔食架..出面食唔到架嘛), 就無叫set or 其他嘢食,只係叫左個招牌pizza


佢係即叫即整嘅. 等左約半個鐘.,終於嚟到喇...真係超大..


半徑有一截手臂咁長呢

佢個外買盒大到呢...仲有專門VAN仔送呢款24" PIZZA架..

最後幾經辛苦,我地都係食唔晒,有1件要打包...

味道方面,都幾正宗,夠濃味之餘又足料,好過嗰D連鎖式嘅PIZZA店..

當然除左KING SIZE 24吋之外, 都有其他SIZE可供選擇, 有12", 14", 16"..

我地因為坐係門口嘅關係,D人行過都會望下呢..

沒有留言:

張貼留言