關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年8月23日 星期二

9月雜誌特別荀~(唔係Cosmo/Elle喎)

嚟到8月尾,各大時裝潮流月刊已經紛紛推出9月號.相信今日唔少sis都係度撲緊COSMOPOLITAN 或者係 ELLE,的確,佢地今期嘅隨書贈品又確係吸引嘅.

雖然唔太燒到我,不過都去碰下運氣,見下D真身啦.啱嘅或者都會買.明顯去得太遲,影都無.

但就俾我見到JESSICA, 送嘅係PYTHON PRINT TOTE BAG,有成10色可以揀.係我鍾意嘅蛇紋,都只係$35.買嘍~

一書3冊

TOTE BAG大47x28x8cm, 揀左大路嘅咖啡色

有風琴位

質地都幾厚身

裡面有"里"布

放A4 size嘅書都仲有位剩..出街用都夠晒大..

如果有埋拉鏈內袋就完美喇~ (好似大想頭左少少,依家都好滿意)

近期d月雜入面,9月號嘅增品似乎特別正呵..

沒有留言:

張貼留言