關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年8月1日 星期一

打做完美肌膚-學習篇

女性想有完美肌膚,絕對係要苦心經營,懶d都唔得.除左護膚之外,識化妝就等於係錦上添花.

是日獲邀去到位於時代廣場13/F嘅Estée Lauder Beauty Centre,出席美研活動,先要謝過HKCOSME

去到時間啱啱好,已經差不多人齊

枱上面已經準備好唔同嘅護膚&彩妝產品.連圍巾都有呵

活動未正式開始,有化眼妝嘅SIS,都先用Take It Way-Gentle Eye and Lip LongWear Makeup Remover深層眼唇卸妝液抺走睫毛液,眼線,眼影等等

MC出場啦

先同我地介紹Estée Lauder嘅護膚理念,同埋8月正式開買嘅Idealist Even Skintone Illuminator 完美零瑕亮肌修護精華

另外仲有Idealist Cooling Eye Illuminator完美冰感亮眼修護精華

同時開始利用枱上唔同嘅產品去進行護膚程序

先用Hyeienic Spray消毒雙手

之後就用Take It Way-Gentle Cleansing Milk淨顏卸妝乳去潔面(漏影左 =.=)

再拍返Optimizer-Pore Minimizing Boosting Lotion細緻毛孔再生活膚水

搽返Idealist Even Skintone Illuminator 完美零瑕亮肌修護精華

質地好滑呵...skin tone均勻左

跟住係Hydrationist For Maximum Moisture Creme 水漾活膚深層保濕系列嘅保濕霜

最後到用Idealist Cooling Eye Illuminator完美冰感亮眼修護精華

由blogger千千先示範用法

閃令令嘅亮眼修護精華搽上眼,配合全球首創太空冰極按摩棒,感覺冰冰涼涼,仲可以用埋嚟按摩

護膚部分完成

到化妝師出場,教我地點去化個靚妝

先搽CyberWhite系列嘅全能亮白防曬隔離霜SPF50/PA+++打底

同時用Nutritious-Vita Mineral Lip Treatment亮肌活膚修護唇霜滋潤下個咀

然後用Estée Lauder獨有嘅iMatch Shade Finder搵出啱自己嘅粉底顏色

blogger千千又出場喇~

化妝師教我地用掃去上粉底,可以更貼薄.仲提我地記得唔好漏左髮邊呢D位置,一定要搽埋

03色就啱我嘞

再利用Idealist Even Skintone Illuminator 完美零瑕亮肌修護精華打亮面部,護膚之餘仲可以突出面部輪廓,一物二用

眼部遮瑕就以IDEAL LIGHT亮肌綵光筆混合Idealist Cooling Eye Illuminator完美冰感亮眼修護精華而成

自然得嚟bling bling閃亮

其餘瑕疵可以用CyberWhite全能亮白遮瑕筆搞掂

而上碎粉呢,唔係掃,而係新方法 - 碌!

底妝完成就到眼妝,畫靚條眉後

搽上EYE BASE,可以令眼影更KEEP得持久

利用深淺色調嘅眼影配搭,已經可以形做層次感

再加上眼線


同埋深邃防水立體™提升睫毛液,眼睛即時放大

掃上胭脂

最後係唇妝,如果要營造豐唇,化妝師話先上Pure Color高清純色唇彩,再搽Pure Color純色亮彩唇膏

我揀左NUDE色系

學左好多新技巧呀..評下分先..

稍後仲有仔細嘅產品試用..唔好走開呀~

沒有留言:

張貼留言