關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年8月5日 星期五

學海無崖@睫毛黏貼術

眼睛唔夠明亮,豆豉眼望落無喱神氣,想雙眼望落大d,以前嘅方法就只有粗眼線+狂搽睫毛液+smokey eye眼妝,放大片嘅出現有多個選擇.不過,如果無近視,唔通為左靚要去專登帶0度嘅放大片?!近年嘅假睫毛風出手打救啦

由日本,台灣吹到嚟香港,除左自己帶多d,練多d會更容易上手外,其實要了解實用性嘅知識都好重要.是日就嚟到銅鑼灣嘅ENID台灣美妝專門店,參加美睫工作坊,對假睫毛嘅知識同配戴手法有更多嘅了解

枱上面一早準備好唔同嘅假睫毛同工具


ENID貴為各大假睫毛嘅台灣代理,對唔嘅假睫毛都相當熟悉了解.靚靚買手就先為我地介紹唔同嘅假睫毛款式

真係唔講唔知,原來假睫毛除左成日聽到嘅交叉款外,另外仲有直線款,尖尾款,當然亦有2 or 3個款式混合嘅假睫毛

我地平時叫梗嘅位置,專有名稱為"母線".其餘部份就稱為"子線"

製造假睫毛嘅物料一般會係人造纖維,真髮,動物毛髮

市面上大部分嘅假睫都係人造纖維,最新到港嘅All-Belle囍事假睫毛就得到女人我最大KEVIN老師同小凱老師嘅大推

4181款同4185款最hit~

因為佢嘅母線係已經獲得專利,軟得嚟無咁易爛,又合亞洲人眼型. 一般嘅假睫可以用3-5次,而囍事就可以用到5-10次

真髮睫毛

100%手工天然毛髮製造,經多之高溫消毒

動物毛髮睫毛

由矜貴嘅水貂鼠毛製成,可以用上20次,所以價錢會比較貴

工具方面就有扁口夾,直剪,同膠水

選擇膠水嘅tips就係,避免買氣味濃烈嘅,因為越大陣味代表化學物越多,容易引起敏感

另外一樣就係假睫毛卸妝液

低過敏配方,輕易卸走假睫毛同上面嘅膠水,呵護眼睛之餘,假睫毛壽命都長d

係未貼假睫毛之前,首先要量度適合自己眼型長度嘅位置

跟住利用扁口夾夾住子線,再係母線位置去修剪假睫毛,跟返自己眼形剪裁合適嘅長度

剪好後再放上眼度下啱唔啱

之後先搽膠水,怕頭尾翹起可以點多少少膠水

用手將假睫毛屈曲成一定嘅弧度

由上而下45度角係眼尾先貼上,盡可能貼近真睫毛根部嘅位置,用扁口夾夾實真假睫毛,再由眼尾到眼頭逐小撮hold實,令假睫毛黏得實d,又收得埋d,同真睫毛更貼近,咁就完成喇.過程唔使1分鐘.真係厲害

即刻實習,用上ENID台灣美妝專門店一早幫我地準備好嘅工具及假睫毛

一共有2款囍事嘅假睫,自然&濃密任選

我揀左自然款,記得係用扁口夾夾住子線呀~

花左大約5分鐘左右,戴好啦,眼仔大左好多(內雙眼皮嘅我特別啱戴假睫毛)

期間發生假睫毛離奇消失事件,就係其中一邊嘅假睫毛不翼而飛,唔知去左邊.所以我戴嘅假睫唔係一對架..唔講..睇得出差別嗎?!

返到屋企,卸下假睫毛清潔完後,就可以將佢地收納係冬甩形嘅NAF甜甜圈假睫毛收藏盒度

ENID台灣美妝專門店定期會推出睫毛黏貼基礎班,有興趣嘅可以報名,學多D令妝容盡善盡美呵

Enid website: www.enid.com.hk
Facebook: http://www.facebook.com/enidhk

沒有留言:

張貼留言