關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年10月10日 星期一

拯救靈魂之窗の"神話"

上星期去完Plantscription悅肌工作坊(按: WORKSHOP ),即刻要返去打救下我嘅靈魂之窗.

禮品包除左有今次試用嘅Plantscription 悅肌再生眼部修護霜外,仲有大熱嘅Plantscription 悅肌再生精華試用裝呵~

當然主角係佢啦.

一貫ORIGINS嘅產品宗旨,採用100%天然有機原料(Origins官網資料)

連包裝都為環境而簡約,所有資料印於外盒

主要有效成份:

**非洲長青木(Anogeissus榆木樹): 刺激天然微纖維蛋白組織自我增生,維持皮膚彈力結構,撫平皺紋,緊緻肌膚,提升輪廓

**長壽菌-康普茶: 抗醣化,促進膠原蛋白自我增生,預防提早衰老跡象,撫平細紋,改善黑眼圈問題及彈性

另配合其他成份如:豨薟草、迷迭香、維化命 C、木蘭、黃芩根、無患子等,有效消除膚色不均勻,暗啞現象,令雙眼四周肌膚明亮緊緻.

而個盒本身都係嚟自再循環物料

打開眼部修護霜嘅外蓋

裡面仲有一層厚膠膜

再揭開可見,質地係乳霜狀

試上手

質感比精華傑身,但又無眼霜咁RICH,係介乎兩者之間

好滑好好推

感覺都OK薄身,好快吸收左,無任何黏膩感,唔擔心會引起油脂粒嘅問題

寫左BLOG就快2年,素臉照好多時都會出現,但近鏡素眼照甚少暴光,因為除左好多時眼腫腫外,D紋真係唔係講笑(唔想見人呀)

眼見D紋逐年加深/多左,但用過唔同眼部精華/眼霜,似乎都無咩大幫助,有時都幾沮喪.所以更加唔想佢出鏡

究竟Plantscription 悅肌再生眼部修護霜拯救到佢嘛..

用嘅分量大約係黃豆大,早晚按摩

用左大約1星期左右,眼腫依然有,飲水習慣問題,但眼下同眼蓋d紋真係淡左少少呀

真係好有驚喜.唔係親身試過都唔信.難怪Plantscription 悅肌再生系列可以創造抗皺嘅神話.

要收起年齡嘅秘密,相信明星代言? 我信親身體驗嘅成效.

沒有留言:

張貼留言