關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年10月5日 星期三

海洋寶物@IPSA

夏天剛過,點搽防曬都好,始終紫外線比較強烈,加上出海活動,膚色比冬季要深左一個色調. 皮膚係時候進行潔淨更生,令發光素肌重現.除左美白精華/面霜成為常用嘅護膚品外,如果連潔面都可以做到真正嘅亮白,絕對係事半功倍.

自 成立以嚟一直奉行誘發肌膚『自我更生力』& 突顯個人自然輪廓美作為品牌理念嘅IPSA,研製出全新嘅Cleansing Marine Cake海洋活膚潔面皂, 配合METABOLIZER SUPERIOR W 更生活化緊緻乳液,就可以做到肌底肌面雙重亮澤,係肌膚發光嘅絕配.

有幸試用呢個絕配組合,是日就去到IPSA嘅專門店

BA好nice嘅先幫我用升級版第7代IPSALYZER皮膚分析儀去進行快捷但又深入嘅皮膚分析


面頰嘅三角紋都仲OK,不過水份就差DD先合格

素肌透光度合格多少少,要改進呀~~

仲分析埋膚色, 101色嘅粉底就啱我嘞

BA好有心機咁寫低左我嘅測試結果

之後仲示範點用Cleansing Marine Cake海洋活膚潔面皂

將潔面皂整濕,係手度搽10次

之後再慢慢加水搓起泡泡

當然都可以利用起泡工具,如起泡網等等.

了解過用法之後,就攞住呢套孖寶返去嘞,仲有埋化妝棉呢~

藍色嘅Cleansing Marine Cake海洋活膚潔面皂,貫徹海洋嘅主題


加入多種海洋礦物成份,提供多重護膚功效,包括:

珍珠粉末  - 由珍珠母嘅珍珠層萃取而成嘅天才微細磨沙粒子,溫和徹底咁將老化角質及污垢帶走
海底泥  - 含豐富礦物質,係吸走油脂污垢嘅同時,發揮智能滋潤感應效果,鎖住水份,提供滋潤,令肌膚水油平衡
洋甘菊精華  - 抑制細菌、抗發炎、抗過敏功效,有效預防暗瘡,具消炎效果

潔面皂有一層膠紙包住

搣走佢

再放落我嘅草莓盒度,用得

先整濕面部同手

再用潔面皂係掌心搓10次左右(下圖係搓完之後影嘅)

隻手要盡量兜d, 先加少少水,另一隻手就用手指去搓(打圈形式),如果都係無咩泡,再加少少水,再搓,再加少少水,直到泡泡起碼有乒乓波咁上下大細,記得係要用手指去搓,而唔係手掌,因為咁先有空間俾d泡泡發起身

D泡泡好豐厚同綿密

而且仲好傑身,倒轉都唔會跌落嚟

平時我用其他牌子嘅潔面產品,好多時洗完面都會泛紅

大概係因為乾嘅關係吧?!

用Cleansing Marine Cake海洋活膚潔面皂洗面後嘅肌膚真係唔覺得乾喎

無泛紅嘅情況

近睇:

之後用METABOLIZER SUPERIOR W 更生活化緊緻乳液(4種配方)

配方蘊含3種海藻及2種礦物成份的海洋活化精華(Algaelumina ),配合「極速滲透科技」,有助 Algaelumina嘅高效保濕效果深入地滲透底層

獨有的4MSK精華有效減淡黑斑及雀斑,改善肌膚暗啞

另外加入意仁 & 黑兒茶成分,活化纖維母細胞,預防彈性纖維分解,回復肌膚彈性

可以重點改善肌膚彈性及暗啞問題,預防肌膚提早衰老,針對皺紋、鬆弛及膚色不均等肌膚初現嘅老化問題

根據我嘅膚質而獲配W2,背面有顯示份量,每日用一格,早晚各半格

仲配埋化妝棉架

將METABOLIZER SUPERIOR W倒落化妝棉度

再均勻咁抺於全面

感覺滋潤得嚟又唔會"笠"

用左大約10日,SKIN TONE明顯均勻白淨左.

closed up

一比較,就完全感受到發光素肌嘅威力,暗瘡印淡左

近睇,連D斑都好似淡左少少少.


呢套絕配組合真係秋冬美肌嘅好幫手,好快就可以天天素顏都唔怕嚇親街坊喇~~~

沒有留言:

張貼留言