關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年10月23日 星期日

真正美容覺 の「武器」研發實驗室

讀書嘅時候,溫書,睇電視,上網,聽電台,可以夜一夜都唔瞓,第二朝都照樣起到身返學(最多係上堂時偷偷補眠 ),不過人越大,反而越體會到睡眠嘅重要性.試過有一段時間追看深宵電視劇,嗰排唔單止返工無精神,連皮膚都差都不得了,暗啞之餘毛孔又大.

Neutrogena近日就研發左利用睡眠去美容嘅武器-SLEEPING MASK,日前仲舉行左美容覺「武器」研發實驗室活動,等大家對如何利用呢段SLEEPING BEAUTY黃金時間有更多嘅認知.

主辦單位仲準備左好多小食,當中如:奇異果,提子,乳酪,牛奶等等食左會瞓得更香.

枱上放有Neutrogena Hydro Boost系列同 Johnson's強生嘅Extra Care深層滋養系列產品(佢地嚟自同一家族架)

活動開始喇, Neutrogena嘅PR 阿BELL先同我地大SHOW佢嘅"癡線"相,其實係做緊睡眠測試,貼左好多量度腦電波嘅線就真


之後就同我地講解係晚間嘅11點到5點呢段時間皮膚細胞開始自我復修功能,產生褪黑激素,如果把握時間去護理皮膚,可以話係事半功倍.


但係亦發現呢段時間皮膚嘅水份嘅流失率比日間多25%,所以要做好睡眠保濕嘅功夫.

而Neutrogena Hydro Boost Night Concentrate Sleeping Mask水活保濕晚間凝膜同坊間嘅 Sleeping Mask嘅不同之處,就在於佢嘅Dual-size透明質酸保濕分子(HA精華),大份子嘅HA精華係角質層進行銷水,減低水份流失;小份子嘅HA精華就滲入底層,配合獨有專利[12小時漸進保濕
系統],注入相等於10塊面膜嘅保濕精華,提供大量水份,每次用2.5克已經等於敷左10塊Neutrogena Hydro Boost™ Mask嘅HA精華上面


有請嘉賓註冊多導睡眠圖技師Jennifer同其中一位出席嘅SIS 冰兒即場示範睡眠測試


Jennifer仲同我地分享點先叫優質睡眠


好似佢自己本人, 瞓4個已經夠晒,瞓多左反而會頭痛

想有覺好瞓? 咁就要知道Dos

同埋Don'ts


係睡眠測試做緊"癡線" (貼量度腦電波線)嘅時間,我地都即場試下先D產品先


Hydro Boost Night Concentrate Sleeping Mask水活保濕晚間凝膜


之前已經體驗過佢嘅威力,依家差不多晚晚都敷, 詳文 : 按此回顧

阿BELL仲用過呢款MASK係退熱貼做左個實驗, 放左一晚之後

搽左MASK嘅,只係兩邊乾掉. 無搽嘅乾到捲埋左..


Hydro Boost Clear Lotion 水活保濕液

加入高濃度純HA精華嘅爽膚水,突破一般鎖水技術,可以係肌膚底層形成活水庫,主動感應水份流失,為乾燥細胞不斷釋放水份,提昇肌膚吸收下一階段保濕護膚程序嘅效果.

Hydro Boost Essence 水活保濕精華


引入面膜級保濕技術,精華由皇牌Hydro-boost面膜精華逐滴濃縮而成,只要一滴濃縮精華就足以啟動12小時漸進保濕系統,迅速注滿肌膚底層,形成活水庫,為每個細胞不停注水

終於貼好D線嘞, 可以睇到唔同狀態下,只要有細微嘅動作(如眼球轉動),圖表都會有好大變化. 由此可以監測睡眠質素同狀況

對睡眠嘅習慣/情況有左更多嘅了解,咁瞓覺發夢又代表d咩呢? 有時成晚發夢,對睡眠質素都有一定嘅影響.

Neutrogena專誠請左解夢師去幫我地解開心中疑惑.

大家都好踴躍發問&留心去聽

如果想瞓得好d,可以用一d有舒服/天然香味嘅產品

Johnson's強生嘅Extra Care深層滋養系列都係一個好好嘅選擇,滋潤得嚟,香味更係我嘅大愛,舊年已經用緊(按 詳文),正點呵!!

最後仲有豐富嘅禮品返去俾我地用,實行靚住瞓, 瞓住靚~

仲有退熱貼一包俾我地做試驗呢

沒有留言:

張貼留言