關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年8月13日 星期五

高纖輕盈 - 番外篇FUN享有盈大集會」


自從之前出席完「美達施天然纖維素」14天「高纖有盈」試飲活動, 攞左產品返去試用左2星期後,效果明顯
去到第三個星期嘞, 再次出席分享會..
今次的活動內容主要有3部分
 1. 營養師再次為我地做做體重評估, 睇下身體狀況有咩改變
2. 分享返試用美達施天然纖維素嘅感受, 睇法等等
3.營養師繼續教用美達施天然纖維素去整嘢食
活動未正式開始之前, 同上次一樣, 都要先填返份問卷,講返對產品的用後感

 1 part 的情況:

 而我自己做完體重評估之後, 開心嘅係脂肪比例下降左2%不過體重就升左around 1kg
營養師話可能係水份嚟..不過都好, 要減重唔難, 減脂肪先難嘛
 之後個人試用感受同整嘢食嘅環節係同步進行嘅, 因為我地分開左2..我屬於A, 就先分享..
 分享完後就同B組調轉, 又去學整嘢食嘍
 今次學整嘅分別係
 1.綠抹紅豆奶
做法好簡單, 只要將以下材料攪勻即成
低脂乳酪  80 (口味隨意)

綠茶粉 5
150ml
美達施天然纖維素(原味) 1茶匙
煮熟紅豆 1湯匙 (可用罐頭, 不過糖份會較高; 如果自己煮,唔可以煮得太爛)
營養師第一次係用攪拌機將材料打勻嘅用嘅係芒果味乳酪

飲落好香綠茶紅豆香味,又唔會有渣(已經打到爛哂嘛)

之後佢就再教我地一個更簡單的方法, 就係skip左紅豆同綠茶粉, 就咁 水+低脂乳酪+美達施天然纖維素 攪勻即掂..

今次用嘅係士多啤梨味乳酪味道清清地, 個人比較鍾意綠茶紅豆

2.果醬班戟

班戟皮點整我唔詳細講lu, 因為材料一早已經準備好, 係用麥粉嘅

而有豐富下廚經驗嘅2blogger就負責示範煎班戟

食譜上面寫係用菠蘿去整果醬,但其實可以係其他生果都可以嘅. 今次我地就整左芒果同木瓜

只要將果肉+美達施天然纖維素+水 用攪拌機攪勻就ok
 成品

 再淋落班戟度當搽果醬咁食

 味道新鮮得嚟又唔會太甜, 芒果係最好味嘅, 木瓜同之前嗰組整嘅菠蘿相對就比較淡少少..
 但因為加左美達施天然纖維素嘅關係, d果醬唔可以放得耐, 要盡快食, 如果唔係就會慢慢變傑哂..
 除左有得學整嘢食, 有得食之外, 仲有禮品架…(真係又食又擰呢~)
 就係$200嘅 現金券(以頒獎嘅形式俾我地架..好搞鬼)

 仲有幾包旅行裝橙味美達施天然纖維素同一塊鏡作為紀念品
 是次嘅試用活動就完全結束嘍...,如果第時有機會再參加d咁互動, 咁好玩嘅活動就好嘞
 附上食譜,有興趣可以照住整哦~

沒有留言:

張貼留言