關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年8月2日 星期一

Neutrogena mini facial

好開心抽中可以出席享受Neutrogena 特別安排的 mini facial,每節有4位blogger..
仲見到Meling添呀...佢又幫手招呼出席的blogger,好nice呀~
Mini Facial的地點係銅鑼灣嘅BioSlim舉行

係未開始mini facial 之前, Neutrogena先送我地一塊 funny mask

再由靚靚嘅Neutrogena公關阿Bell

同我地介紹下今次活動嘅的主角 就係升級版的深層美白修護面膜.今年新出的版本,美白配方upgrade,面膜質地upgrade,貼面度也upgrade。

之後就睇左一段短片,當中了解到原來美白的黃金時間係晚間的11點到2點,係呢段時間皮膚細胞開始自我復修功能,如果把握時間去美白護理,可以話係事半功倍呢~
 
另外仲有皮膚科醫生張傑醫生去解答一般人對美白嘅疑問,對美白有更深的認識

例如食深色嘅食物會唔會令到皮膚變黑...答案係否定嘅
睇完片後就去享受Mini Facial嘞, 全個facial用嘅都係Neutrogena的產品

步驟包括左
深層卸妝乳 : 潔面卸妝
    ↓
深層淨化抗黑頭柔珠洗面乳: 深層清潔去角質(用嗰陣feel到皮膚"吉吉地",係缺水嘅驚號呢 T_T,而呢款柔珠洗面乳係會釋放出滋潤成份嘅)
    ↓
細白保濕液 : 亮白保濕
    ↓
深層美白修護面膜 : 敷15分鐘,美白,滋潤肌膚
    ↓
細白晶透淨斑精華: 細緻嫩白肌膚,有效預防斑點形成
    ↓
細白隔離乳液 SPF50+: 有效防止防曬成份被分解,真正work的防曬

BioSlim的房間好舒適,敷面膜嘅時候仲舒服到瞓著左呢

做完mini facial之後,即時見到皮膚亮白,有光澤左喎..

跟住工作人員仲送上一早準備好的禮品包, 返去繼續試嘍~

沒有留言:

張貼留言