關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年3月7日 星期一

第一次海外郵購

多年嚟都想買一件又輕又薄又暖嘅羽絨, 因為本身好怕凍, 但又唔想著到成隻稯咁, 不過一直都未搵到(預算係HKD1000以下, 成2, 3千嗰D太貴喇)

上年Uniqlo出左輕量級嘅羽絨, 完全就係我杯茶, 本來打算等佢減價就去買(因為Uniqlo定期會有promotion), 點知好賣到斷晒市, 錯過左, 唯有下年(即係2011)開季再買啦

點知最近成日都係唔同嘅網站度見到日本購物網-Nissen嘅廣告, 我都被佢吸引左, 間唔中就會click入去睇下有d咩新品/特價品.

上月中佢開始進行冬季減價, 我嘅目標係羽絨,  結果就敗左依件便攜式羽絨~

原價係JPY2990架, 限時大割價JPY1990咋~ (另俾運費JPY900)

個款好似Uniqlo嗰件, 都係206G重

佢係用DHL寄嚟嘅...

由落單到件貨送達係7日內搞掂(我係星期六深夜落單, 到星期四Nissen寄出, 星期五已經收到), 效率算係咁啦, 最方便嘅係佢個網有中文, 唔驚買錯嘢/搞錯

今次係第一次網上買嘢(個人好out, 無自己開淘寶account, 都係join人地d團購), 收到件貨真係好開心, 即刻開嚟睇下先

再拆埋個膠袋,攤開件衫..幾好喎..

因為佢係便攜式嘅關係,有個袋仔跟,可以將件衫摺埋放落,攞出街都好輕便.

物料係90% Down, 10% Feature

仲係我最鍾意嘅紫色,正~

沒有留言:

張貼留言