關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年3月12日 星期六

玻璃嘴之迷

係討論區有時會見到類似嘅話題: 如果流落荒島,只可以帶一樣化妝品, 會揀咩?

有人會揀睫毛液, 有人會揀胭脂, 有人會揀唇膏, 相信唇彩嘅出現, 令唔少人轉呔.大家又會揀邊樣呢?

早年嘅出唇彩顏色比唇膏亮麗,無咁實色,好有光澤感,但可能會有黏立嘅感覺,而且保濕度低d, 一定要搽潤唇膏打底

近年技術嘅改進,好多唇彩已經改良晒,亦越嚟越多品牌加入市場(對消費者嚟講絕對係好事).

之前有見過朋友搽左唇彩之後,個咀變得晶瑩剔透,好似玻璃嘴咁,但係用嘅唇彩價位係200以上,唔算親民.

Barbie嘅出現(無錯,真係我地細個玩嗰個), 成就左親民價玻璃嘴~(好似Barbie個嘴咁靚).

靠嘅就係呢支Barbie Creamy Lip Gloss (只售HK$108咋)

含豐富嘅維他命E 同 透明質酸,能夠保持唇部皮膚水份充足,保濕滋潤

一共有6色可以選擇(係春天色調喔),今次用嘅係103C玫瑰紅色

外盒除左底部貼有顏色貼紙,另外盒側都印有顏色名稱,包無咁易攪錯

柔軟嘅棉棒掃頭

搽係手試下色先...顏色比預期淺D, 自然D

未試之前單睇唇彩身,以為會幾紅色架,擔心緊我個嘴carry唔到...因為...

我唇厚,搽得紅就會好嚇人

既然佢話有保濕滋潤嘅功效,我就唔搽潤唇膏,直接搽上Creamy Lip Gloss

真係幾潤喎,乾紋即時無晒,比某d牌子嘅潤唇膏仲要潤,滋潤感都維持到1個鐘以上.
質地唔厚,一d黏立感都無,而且含有少量銀粉,令雙唇bling bling 閃亮~
最重要係,佢唔會因為搽左之後不停講嘢而令嘴唇出現白色邊!!

鍾意用唇彩嘅真係要試下..

沒有留言:

張貼留言