關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年3月17日 星期四

有人喜歡藍 (Blue Valentine)

上月睇嘅戲, 要多謝she.com.

出奇地唔再係優先場, 無限定時間之餘又唔使早d去排隊先坐到靚位,今次係換票證,幾時睇,係邊睇, 睇邊場由自己話事.

不過依然有某d限制,就係以下呢d戲院唔用得..(本身套戲都係得大約8間左右戲院上影,咁即係得一半左右可以用)

最後係AMC又一城睇左

官方故事內容:
**************************************************************************
時光在 甸與仙蒂 由相識、相愛到結婚的6 年間穿梭,畫面游走於過去與現在之間,原來這對戀人在往日所得的愛在這刻都已霎然消逝。

6 年來,甸與仙蒂走過不少甜酸苦辣,然而經過多年的相處,熾熱的愛慢慢被冷酷的現實冰封。仙蒂自覺為婚姻和女兒放棄了夢想,
而甸則早已習慣以仙蒂和女兒作為他人生的中心,日積月累的分歧變成一道道無法修復的裂縫。

縱使往日的甜蜜片段仍歷歷在目,今天二人已被各自的寄望和期盼分離,愛在歲月沖刷下褪色,承諾沒法被兌現。

甸與仙蒂一次又一次努力挽救婚姻,卻只是一次又一次赤裸地面對心碎與心痛?

導演:     戴力斯安法西斯 (Derek Cianfrance)
演員:     賴恩高斯寧(Ryan Gosling)、米雪威廉絲(Michelle Wiliams)
**************************************************************************

有人會用《浮生路》(Revolutionary Road)去同呢套戲去比較.不過個人覺得不盡相同

最欣賞係導演用左12年時間去完成呢套戲(12年前劇本已有,等左7,8年先開得成,之後又不斷update),不得不佩服佢為左要拍自己心目中嘅戲嗰種堅持.

故事好寫實,完全無花巧嘢,大概身邊不時都有類似嘅情況/場景出現. 睇嘅真係主角嘅演技(掌聲ing).

個人絕對相信現實的確會好似片中嘅發展咁殘酷.

最唔真實嘅,大概係男主角嗰份愛,現實中..還會有嗎?!

沒有留言:

張貼留言