關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2011年3月1日 星期二

3獎喎 - 雞肋到咁

話說今年公司嘅Annual Dinner 破天荒嘅一改以往去左成7, 8 年嘅木球會慣例, 而去左酒店度搞, 雖然過左年先搞, 無得新年前抽獎開心下, 不過大家都大讚呢個德政.

但係committee由老闆秘書話事, 大家都有d擔心d獎品會唔會係實物(買d唔討好嘅嘢)而唔係獎金..(因為回想舊年我做committee嗰陣, d獎已經唔算大份, 仲要有d唔等使嘅獎品出現嘅)

後尾收到路邊社消息,全部都會係獎金嚟, 咁都放心d....

當晚入場嗰陣各人都抽左個號碼...我抽到嘅係 3 號, admin 嘅同事都話係好嘢嚟(我有懷疑,因為舊年d大獎係唔跟號碼大小嘅,專登整亂)

到抽獎環節, 原來真係之前抽到嘅號碼=得獎次序, 即係話我係3獎喇..

高高興興咁上台攞獎, 點知...

居然係一向不受歡迎嘅$500 CSL現金券 x 2 外加 $200


$500 CSL現金券之所以不受歡迎, 係因為佢嘅條款相當苛刻, 要用滿$1000先可以扣$500,而且只可以買正價電話/周邊產品.

唔可以用嚟上台交月費, 更加唔可以要嚟買APPLE嘅產品. 往年有同事抽到, 都係無用/等睇下有無嘢買, 最後過左期

最唔抵嘅係, 4獎都有$800 CASH, 2獎係 $1200 CASH, 偏偏呢份所謂價值$1200 嘅3獎係現金券 x 2 外加 $200.

呢D現金券根本就唔使錢攞返嚟,公司係長期客戶所以由CSL贊助嘅,咁嘅安排真係好唔掂.

問返個admin,仲話係committee一致決定嘅, 真係太過份喇 !!!

依家真係頭痛緊點用, 唔用又嘥, 買機又無需要, 同埋係CSL買正價電話都會比出面貴D, 用呢D COUPON就等於人出豉油我出雞, 完全唔抵用

沒有留言:

張貼留言