關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年7月2日 星期五

6月會員活動-Konad指甲印花彩繪工作坊

好開心抽中參加Konad指甲印花彩繪工作坊, 地點係灣仔嘅港專分校.當日落雨落到好似倒水咁, 但有嘢學, 唯有冒雨都去啦


之前都有玩過KONAD印甲, 不過無人正式指導點玩,整得唔多靚, 無咩心機再整...

印甲班的人數只有廿幾人, 而KONAD+PURPLE HOUSE 一共有3位工作人員幫手教, 導師跟得好貼, 今次就真係學到嘢嘞..
睇下工作坊嘅setting 先

印花片示範書:

可以俾我地揀嚟搽嘅甲油色:

我揀左中間嗰隻色,搽出嚟又幾靚噃..
導師都好俾心機教架..


教我嗰組嘅仲係有人會識嘅Editor Blogger嚟哦~ (仲見到另外2位之blogger, 不過就只係認得樣, 唔知名...似乎應該仲有呢...見有sis出左文)

其實今次都係教基本嘅印甲 + 漸變效果

導師嘅示範:

之前只係識用一種顏色去印,今次有機會知道點可以一個圖案多種顏色


佢仲教點樣用一個花去砌另一個圖案出嚟...

漸變效果嘅教學:

大家都好俾心機學

今次學到印嗰時用拇指托住其他手指,咁就可以印得好d, 唔會咁易化開

呢d對熟手嘅sis嚟講簡直係易如反掌, 不過對我嚟講真係獲益良多呢....

今次印嘅圖案, 彩繪漆嘅顏色係棗紅色...個人覺得指甲油嘅顏色都幾靚..


特別鍾意個豬頭(睇我個名就知喇),係導師幫我印架...

學完嘢之後,彩繪漆同工具係送俾出席嘅會員

另外仲有一份 KONAD嘅護膚品sample添...

個盒同袋仔好靚,超鍾意佢個玫瑰花圖案呀....


Sample分別係 iloje Flobu 2W Eye Serum + Eye Cream, 同埋iloje Flobu Aqua Emulsion + Toner


多謝導師教得咁好, 印甲嘅興趣又返嚟啦...(無底深潭呀~~~~)

P.S. 睇下幾時會係第4次見你先

沒有留言:

張貼留言