關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年7月18日 星期日

大決戰!超人8 兄弟

先要謝過she.com, 又有機會睇下優先埸~

不過就早左d...10a.m.呢....星期日一早就爬起身..
暑假係卡通片賺錢的黃金時間,除左美國片之外,日本片都嚟分一杯羹
入到戲院, 大部份的觀眾都係家長同小朋友..=0= (即刻覺得自己有d格格不入)..
官方簡介的劇情:
****************************************************************
某天,橫濱出現奇怪的海市蜃樓。大伍與兒時一起看超人電視劇的好友飛鳥和我夢同時夢見自己化身成超人擊退怪獸。大伍還夢見生活在附近的人真正身份亦竟然是眧和時代的超人。正當大伍為著這一連串奇怪的夢而苦惱時,一位穿紅鞋的少女突然出現面前…

因 遭遇到巨型怪獸,大伍攜手與超人梅比斯擊退敵人。梅比斯的出現是要喚醒七位勇者,拯救地球。為了守護世界,大伍終覺醒變身成為超人迪加。目睹大伍變身場面 的飛鳥和我夢亦同時被喚醒,變身成超人帝拿和佳亞,與迪加並肩作戰消滅了敵人。此時,大量黑影法師合體成巨型怪獸,令三人陷於苦戰。

早前大伍曾夢見的四位大叔也終於覺醒變成了超人,合力救出了梅比斯。八人合力發揮驚人力量,終把巨型怪獸擊破。世界再次回復和平!


上映日期: 2010 年7 月22 日
****************************************************************
一路睇,就諗返以前睇過的日本超人片集,只係記得8 兄弟當中的幾個..(我唔係超人迷). 而同我一齊去嘅阿弟就睇到入哂迷嘞..
套戲都拍得幾有heart, 專登搵返當日電視的超人角色去做返 (不過嗰幾個uncel 係唔係就唔知喇...嗰時應該未出世)
而戲中的主旨,小朋友應該堅持, 同時值得大人去反思呢~(有感動位架)
鍾意超人嘅,都不防入場睇下嘅, 回味下童年嘅嘢嘍~

沒有留言:

張貼留言