關於我自己

我的相片
Contact: summerpigpigworld@gmail.com 鍾意試新嘢,仲意sharing, sharing is beautiful~ 講下生活嘢,扮靚嘢,睇下戲,食食食,買買買~

2010年10月9日 星期六

昨夜: 千嬅+劉華

一向都無咩睇演唱會嘅癮, 不過因為要陪個friend, 咁就去左睇千嬅婚後的首個巡迴演唱會-香港站
場外可以買到最新EP

對上一次睇千嬅嘅show, 已經成10年前, 嗰陣係903係會展嘅live..
千嬅出道15年, 佢d舊歌係陪住我大嘅, 今次演唱會唱返好多華星時代嘅歌, 真係聽到眼泛淚光(都係諗返d以前感情嘢啦,林夕同黃偉文嘅詞真係...絕呀!!)

全場爆滿

紀念品

隔離嘅姐姐不停揮動嘅螢光棒...(我同我friend都唔係die hard fans, 隔離嘅姐姐真係勁)

d衫有千嬅like嘅紫色,同特別嘢

仲有 Let her get wet

個台design都ok, 不過個人覺得無驚喜

有劉華同日本歌手(唔記得左名)做嘉賓

好靚嘅玫瑰pattern

沒有留言:

張貼留言